olehenri Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hehe ikke faan :P parkerer langt borte jeg ! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hehe.. er ikke lov med japscrap på vw treff:P neida.. digger faktisk honda selv jeg,(broren min som har hatt den bilen kenth hadde) hehe.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hm. du er på h.u? sett bilde av den der som navn " gamle bilen til brodern" el no :P syns det er gøy med treff så stikker på det jeg har sjans på :) leira er ikke så langt unna heller, :) men nok ot her hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 jeg er på hu vettu.. ;) hehe.. er nok meg dæ ja! sorry for ot kiddie Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er dette dei samme lyktene som på bildet under? Vist det er det. Kor har du kjøpt dei? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 GolftheDud: Ser ikke noe bilde under jeg...? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Han mener helt sikkert de lyktene som han Rolf har, han med blåe 2'ern med den rare grillen:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Av desse.. :sleeping Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeje, da har iallefall halvburet kommet..Så da får jeg vel flytte det til verkstedet å begynne å polere.. :) Har også fått en boks som skal settes på blokka for å få utlufting derifra..Så får man satse på det vil hjelpe på oljeproblemet :) Skal snart få tatt noen bilder :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Halvbur er pørri.. Ja det er på tide at du får denne børsja di til å gå reint ;) hehe .. Rå bil Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Halvbur er pørri.. Ja det er på tide at du får denne børsja di til å gå reint ;) hehe .. Rå bil Bare han får motoren til å fungere mekanisk og koblet til alle sensorer blir det nok en ordnings på det skal du se. Har jo fått meg emulator nå som vi skal koble til. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Bare han får motoren til å fungere mekanisk og koblet til alle sensorer blir det nok en ordnings på det skal du se. Har jo fått meg emulator nå som vi skal koble til. Det gleder jeg meg stort til! :) CO Pot ligger å venter på å bli satt på IC-rør, og "utluftingsboks" som skal på blokka er handlet inn, så nå bør det vel gå ann å få det til å fungere :) Blir lakk og litt custom sveis utpå vårparten sommeren også..Her er et bilde av buret : Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ser bra ut detta her:D gleder meg til den bilen er på veien igjen:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 da ble det 2-seter da.. :) vart d dyrt att deg el? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg