Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 I dag kom nye turboen min! K26 ! ;) I går kveld fikk vi tatt ut hele motoren, og tatt ut veiv,stempler,råder,turbo,manifold og absolutt alt! Så nå skal veiva,S2 stemplene og rådene, sinter-clutchen og resterende inn til balansering på Norsk Cylinderservice! Bilder kommer om noen timer. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Sleng frem noen bilder da! Alltid kjekt! :) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ser mekanikeren er i gang her. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hehe ;) Tøft bilde..Litt for stor kjeledress men :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Oi? Er dette Danna close and personal? Du har ikke bilder av selve bilen i samme slengen da? Hadde vært kjekt! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Før: Under arbeid: Etter: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hjelp, what a mess :P hadde hatt store problemer med å satt sammen det der selv :D Men deilig motor ;) Prøvde en g60 med 200hk, gikk greit det ja :D no mere blir insane :P Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg hadde nok ikke klart det alene :) Glad jeg har pappa og onkel og sånn..Reodor Felgener :) Men tror det blir bra til slutt! ;) Opp mot 300 hk er innen rekkevidde :titties: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 detta blir bra danna.. hold oss opdatert!! :cool: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ah, gleder meg til jeg får hjem bilen jeg også :) gti 1,8 16v. Må nok mekke litt for å få opptil 200hk. koster det mye for innsug manifoild og turbo osv da? :) Kanskje andre ting jeg bør gjøre før den tid.. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ey dan, kan du ta noen bedre bilder av den øverste downpipen din fra litt forskjellige vinkler sånn at jeg ser hvordan jeg må sveise den :) takker :) Bare send bildene på pm eller treffes vel på msn snart... lykke til :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Skal prøve å få til det i løpet av helga, Thor Inge :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Litt off-topic men den ballasten som står forann på forstillingen din, noen som vet spesifikt hva den er til? Jeg vet at den er der for å balansere noe, men hva og hvilken feil ville VW fjerne når de satte den på? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Litt off-topic men den ballasten som står forann på forstillingen din, noen som vet spesifikt hva den er til? Jeg vet at den er der for å balansere noe, men hva og hvilken feil ville VW fjerne når de satte den på? hmm. faktisk aldri sett den før, og jeg har sett mye forstillinger... ikke drevet særlig med golfer etter 89, så er dette noe som kom på senere modeller ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 1990 Passelaten min har sånn såfall.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg