VaileNt^ Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Danna I går var jeg på Lørenskog, og hentet meg Shortshift. Samtidig på turen, så tok jeg jammmen meg med noen S2 stempler og råder også :) Så da er det bare å begynne å demontere motor snart. :) Dette kommer til og bli bra Danna. Gleder meg til og se den til våren igjen :D Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Håper da på det :) Kjøpte den mest for å bruke på bane og litt aktiv kjøring så..er jo litt sleeper :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hehe, da klarte jeg å ta clutchen min i går.... :( Trodde først det var giringa som fucka seg, men..trengte ikke løfte venstrebenet, før den tok tak. Vanskelig å gire må jeg si :( Så nå må jeg ha tak i en ny, som tåler litt mer. Noen som har noen tips til hva slags clutch som er bra ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Reis på clutsj og brems i smalvollveien i Oslo, og få dem til å lage en sinterlammelltil deg. Koster rund 1700,-, men det holder til tøff bruk. Og det slurer ikke! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Men, jeg har vel hydraulisk clutch nå, og da er det vel en væske-beholder til denne ? Kan vel også kanskje hende at jeg har godt tom ? Uansett, så burde jeg kjøpe meg Sinter-clutch. Fant også ut at jeg hadde fått en skrue i dekket :( Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Danna Men, jeg har vel hydraulisk clutch nå, og da er det vel en væske-beholder til denne ? Kan vel også kanskje hende at jeg har godt tom ? Uansett, så burde jeg kjøpe meg Sinter-clutch. Fant også ut at jeg hadde fått en skrue i dekket :( funker bremsene dine da?? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Bremsene fungerer de. Men gassen var veldig hard når jeg startet den, og kjørte den inn i garasjen i går ? Noen sammenheng ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 dr turbo.. tommy.. tommy som i tommy skjønberg det ? Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Blir spennende og se om du klarer 280hk Danna :) Håper det ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Tommy som i Tommy Karlsen tror jeg ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hadde vært artig det ja :) Har vel oppskriftene på det, så får man se om pengene strekker til ;) Er jo allerede et stykke på vei så.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hydraulisk clutchen din bruker bremsevæske, ikke no hydraulikkolje. Samma beholder som bremsene mao. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Burde jeg vel skjønt. Men, kanskje jeg har funnet løsningen på clutch-problemet. Før, når jeg har tråkket inn clutchen, så hever rattstammen seg ca en cm eller no sånt. Men når jeg prøvde den så vidt i dag, så sa det plutselig et lite knekk når jeg girte fra 5 til 4. Og da hevet rattstammen seg plutselig 3-4 cm ? Kan det være en brakett oppunder der som har blitt knekt av, og som har en innvirkning på at clutchen ikke løser seg ut ? Hvis dere skjønner hva jeg mener ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Når har du planer om å starte med litt utskifting av deler og videre trimming? Blir spennende å følge dette i vinter :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth alm Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 funnet ut hva det er får noe galt med clutchen? når jeg bygde om til hydraulisk clutch så sveiste jeg på ei stiv plate i torpedoen. den har løsnet igjen noen ganger da jeg hadde den. hvis du tar av ekpansjonstanken så ser du rett nedpå den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg