Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

Originally posted by Danna

- Andre stempler og råder, fra s2/s4, skal inn. Altfor lavt komp. nå.

 

- Lader 1.5 bar nå, og det er for høyt. Skal ha den ned på 1 bar, da jeg har en følelse av at turboen ikke er så glad i dette ladetrykket. Så får man heller skru opp igjen når man får ordnet slik at ting tåler det. :D

 

- Effekt anslås til å være ca 250 hk @ 1.5 bar i følge noen som har veldig god greie på det her :)

Mer enn nok for meg :)

 

Du bør også sett i større dyser og senke bensintrykket. G60 dysene du har tåler ikke mer enn 5 bar trykk på railen. Du har 4 bar bensintrykk + ladetrykk. Når du lader over 1 bar vil du leke med livet til dysene, da kan du fort måtte bytte råder/stempler

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen parkeres i vinter for en oppussing av karosseri/litt motorsnacks, så da oppgraderer jeg vel det også ja :)

 

Hehe, skal ikke se bort i fra at bilen har vært utenfor banen nei. :)

Men, kan jo hende det skjer til sommeren igjen også? :) Kjøpte bilen litt pga at jeg vil kjøre på banen. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

 

Hehe, joda, liker små fangere bedre egentlig, men vil tro det vil se jalla ut med tanke på intercooleren foran..hehe :) Men man kan jo lage en clean bil selv med 90-fangere :)

 

Clean med 90-fangere? såklart, men ikke med de felgene! Noe ala dette og du har en superclean Golf.

 

17" TT parabol:

037__scaled_600.jpg

 

Kult å se II'ere med mye hk! Fett med RS2 innsug!

 

Hvilket Brembo kit er det du har? 308?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute og råner i Oslo idag Danna? Du kjørte forbi meg utenfor Binders på alnabru, når jeg stod i kø på vei hjem fra jobb.. Tøff bil du har fått deg :) Virker som fett oppsett dette? Med litt finmekking, så blir dette bra. Lykke til skal du ha!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jetta-fronten er grei, men rallye eller single, runde blir nok penere ja.. :)

 

Andre felger blir nok cleanere, men liker disse felgene jeg..hehe :)

 

Rage: Stemmer nok det :) Vært på be-4-you å kjøpt ny slange fra turboen..Var en fin flenge i den..hehe :) nå går den bra igjen :)

 

Har nå også så og si fått tak i s2/s4 stempler og råder :) Skal bli godt å få en litt mer kjørbar bil uten 6:1 i komp. :)

 

Hadde også en fin samtale med Polo Classic på Møller Romerike i dag :) Skal nok forhøre meg mer med han senere :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Men kommer nok ikke til å cleane bakluken helt. Altfor mange som gjør det nå. Blir i såfall å fjerne alt av merker, og låsen til bakluka.

tenkte egentlig ikke på å fjerne skiltet, men bare helt clean. "bora look", orker ikke finne bilde, men du skjønner sikkert hvordan jeg mener ;)

 

stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår