Danna Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Siden alle andre har laget en tråd om sin golf, så tenkte jeg at jeg også måtte gjøre det :) Bilen: - 1990 gti 16v turbo godkjent med motor (*kremt*, Golf 2 G60 motor med 160 hk.) Motor/girkasse: - G60 blokk og bunn - 16v topp - Kkk 24 turbo (S4/S2) og S4 wastegate ? - Intercooler fra Cosworth - Audi RS2 innsug - G60 girkasse - Sebring eksos (godkjent i vognkort) Understell/bremser/felger: - Jamex 80 mm senkesett, godkjent i vognkort. (Byttes om ikke lenge til justerbart.) - Vr6/G60 resten foran. - Brembo bremser foran - Gti 16v/vr6 bakstilling med skivebremser. - Titanium Deep Star? 17" 5x100? felger. (godkjent i vognkort) Interiør: - El.Recaro del-skinn fra Golf Rallye. Anlegg: - Alpine CDA-7998R cd-spiller - 2x12" Rockford Fosgate DVC Punch - Rockford Fosgate 1 farad kondensator - Planet Audio Frontsett - 2 kraftige Rockford Fosgate forsterkere (må sjekke modellbetegnelsen) Her er noen bilder: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 NICE:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Kan vi få se bilder fra innsiden av felgene dine, etter turen våres på jarenstranda? :P Faen det gikk :P Faen å sur du blei :P Jauda, grattis igjen. Tar meg gjerne en tur igjen. Edit: haha, fikk med borabora sin bil og ja på bildene :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Kjørte ikke no fælt da da :) Jævla dumpete vei, uff.. Må få på en ny slange fra turboen som tåler litt mer..fant ut at den hadde sprukket, så den går ikke helt som den skal nå. Skal fikse det i helga,så da blir det bra :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 den var rätt grymyummy Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 fett interiør, makent til mitt tror j! meeeget pen bil oxo :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 TØFF bil du har kjøpt deg :D Sier fra i vinter jeg da jeg trenger hjelp til å brøyte snø... Som om jeg ikke skal brøyte nok snø selv... :rolleyes: Tenkte jeg skulle ta en tur til Brandbu på søndag så da får jeg vel min aller første tur i en turbogolf? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Utrolig pen bil :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Rå bil Men noe som ikke stemmer - du har nok vr6 bakaksling ? kan ikke være 16 v bremser bak og 5 bolt sirker vel ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 VERY nice! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Danna - Titanium Deep Star? 17" 5x112? felger. (godkjent i vognkort) 5x100 regner jeg med.. :) Originally posted by Sonick Rå bil Men noe som ikke stemmer - du har nok vr6 bakaksling ? kan ikke være 16 v bremser bak og 5 bolt sirker vel ? Golf 3 GTi 16v kan det jo være, men det er vel det samme som Golf 3 VR6 uansett.. Pen Golf, Danna! Bra du skal bytte ut Jamex settet, er det slapt? Du skulle fått felga litt mere ut, satt på noen spacere, sett mye råere ut da.. Ellers pene felger! :) Jetta fronten? Rallye grill hadde vært tingen, også gitter forran ic'n.. Har et par M3 speil tilsalgs, om du vil ha :) Andre planer? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Innsuget ditt står feil vei ;) Ihvertfall skrifta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Sonick Rå bil Men noe som ikke stemmer - du har nok vr6 bakaksling ? kan ikke være 16 v bremser bak og 5 bolt sirker vel ? Bare å bytte til 5x100 bremseskive bak det. Fet bil, thumpsup så nesten ut som om felgene var 18" ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 thumpsup pent.... Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 grattis med tøff bil! Var jævlig fiin...også med turbo da..hehe...*misunnelig* :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg