Danna Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hehe, har tenkt på det lenge helt til jeg så bilen din :) Da skjønte jeg at jeg må satse på det :) Hehe, stemmer det ja :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kommer du med denne til Hadeland i morra..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Dessverre :( Står på Toten for å fikse motoren nå..Så er vel ikke klar på et par uker enda tror jeg.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 var hos kenneth her om dagen å tok noen bilder, skal bare få de inn på dataen så legger jeg de ut jeg. greit danna?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ser jo så fæl ut der den står nå...hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 potta di er i alllefall litt skakk, ok, mye skakk! ;) Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Veit det.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 bilder er jo alltid moro.. møkkete bil eller ikke :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kjempefin bil du har Danna :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Nå har jeg fått høre at jeg får igjen bilen rett over helga igjen, så da bærer det rett videre til karosseri og lakkverksted :D Deretter rett på verkstedet for å kaste ut interiør, og få montert bøttestoler og halvbur :) Har også fått vite at chipen jeg kjørte med i fjor var "ødelagt". Tenningen var virkelig ikke som den skulle..Mulig det har skjedd noe i overføringen av filen.. Så blir gøy å få teste ut en chip som fungerer :) Se om det er stor forskjell På hovedtreffet skal det bli banekjøring i år! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 her synes jeg det var litt dødt.. har ikke lyst til å oppdatere litt da? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Digger den golfen din....har aldri likt golf, men etter jeg så din i gran for et år sida fikk jeg sansen for golf. Så når jeg skulle ha meg ny bil, ble det en rød golf :)....Du vet ikke om en eller anna hadlening som har gti eller skinn stoler til salgs. Trenger noen med bedre sidestøtte i golfen.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvordan går det med golfen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Blir det noe golf kjøring a? :D Off topic: Er det fortsatt liv i vacn brandbu eller? Når er det neste treffet deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 så det var nevnt tidligere i tråden her angående effekten og FWD. hvordan skal det gå med 300+ hk og forhjulsdrift? snakker vi understyring? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg