Gå til innhold

15" Speedline

Ranger emnet


-TS-

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål angående disse felgene:

CIMG1214.jpg

 

 

De passa ikke på Sierraene mine:(

 

Det er 7x15"

sirkel er 108.

 

Fant etterhvert en lapp ved felgene hvor det sto Audi 80, 90, 100 så passer sikkert på disse bilene bl.a.

 

* Hva heter felgene?

 

* Er det noen som veit hvor mye de koster? nypris

 

* Hvor kan man kjøpe de?

 

* Hvilke andre biler passer de evt. til?

 

* Er det noen som vil kjøpe de? bud?

 

Takker så mye for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sessions

Okei.... Hadde vært en grei vinterfelg i alle fall! Er så lei breie felger og dekk på vinteren.... Men si ifra du..... Er de like pene som på bildet?

 

De er nesten enda penere enn på bildet, fant ikke et fingeravtrykk på de engang. 1600,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mustang

hei

hva er ET, innpress på disse?????

kan du måle hullet i sentrum?? er det 65 mm eller mere.

 

hvis det er det jeg ønsker er jeg med på budrunden.

 

Hei. Målte hullet i midten, blei ikke helt smart på det men det var 7 mm, bak og 4.5 eller no foran. Hvordan finner man innpresset a? Eller noen som vet det på disse felgene, har skjekka bak men finner ikke no tall.

 

Originally posted by gsi-power

Hei!!

 

De passer på disse bilene:

 

- Audi

- Citroeng

- Ford

- Mazda

- Peugeot

- Saab

 

Skal passe sierra og :D

 

Takk.:)

 

Originally posted by eivindwindspoll

Følger deksel i midten med? Og er det noen slitasje i lakken av noe slag? kantkjørte etc?

 

Bilde av felgene dine hadde vært kurant, da jeg vil helst se hva jeg byr på eventuelt...

 

mvh

 

EW

 

Hei. Deksel tror jeg ikke følger med, dette må jeg sjekke nærmere. Han jeg skulle få dekslene av, sa at hvis han ikke fant dem var det ikke noe problem å få tak i disse.

 

Felgene er 120% strøkne, nesten ikke tatt på engang. De har aldri blitt brukt så de er ikke slitte eller kantkjørte eller no.

 

Men vises ikke bildet øverst? Det er av den ene felgen ihvertfall, vil du ha bilde av alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindwindspoll

Ok, jeg trodde det bare var en "arkivfoto" det øverste jeg...

 

Hvor mente han du skulle få deksler av, at det var mulig å skaffe slike?

 

mvh

 

EW

 

Det vet jeg ikke helt. På Audi eller no kanskje. Selv syns jeg felgene var råest uten dekslene.

Bildet tok jeg på trampolina mi uttafor huset.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -TS-

 

Det vet jeg ikke helt. På Audi eller no kanskje. Selv syns jeg felgene var råest uten dekslene.

Bildet tok jeg på trampolina mi uttafor huset.:)

 

Når vet du om du får tak i deksler? Audi har kanskje, men er redd slikt koster mer enn det smaker.. Fine uten deksler også ja, men kjekt å ha tenker jeg... :)

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindwindspoll

 

Når vet du om du får tak i deksler? Audi har kanskje, men er redd slikt koster mer enn det smaker.. Fine uten deksler også ja, men kjekt å ha tenker jeg... :)

 

Hører imorgen formiddag, hvis de ikke er med skal jeg forhøre meg om hvor man kan får tak i disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår