manics Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ser ut til at jeg ditcher einser-golfen min og leiter etter noe nytt. En toer-golf står høyt på lista, og da i den forbindelse lurer jeg på hva jeg skal se etter av feil.. Vil ha en 90/91 modell, enten 1.8 eller diesel. Kan guruene hjelpe meg med hva jeg skal sjekke på disse?? Jeg er litt "blond"... :) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 rust rundt bensinlokk :op noe oljelekk fra drivaksler, dette hendte fattern engang, på e6 utenfor lillehammer. Da var det som om girkassa gikk ( frigir). Du kan høre det om du vrir hardt på rattet og kjører litt sakte fram ( høres ut som om det slår/banker i det hjulet der den ryker). Ellers så er det rust i hjulbuer, så pass på om det er skjermbreddere, noen setter det på som styling, andre skal skjule bulker og rust/rustskader Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Olje lekkasje er noe som går igjen med de fleste golf2 eiere jeg har snakka med.. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by RedLightning Olje lekkasje er noe som går igjen med de fleste golf2 eiere jeg har snakka med.. har vel kanskje noe med å gjøre at 98% av de som har eid golf har gitt en lang flyvende faen i å bytte pakninger.. da blir det lekkasjer uansett :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Sant så sant :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Kjøp Audi 1987 --> og du slipper å bekymre deg for rust :) Har og har hatt flere VW (og Audi), og de kan ikke måle seg med Audi i comfort og kvalitet. Dette er min mening, om det ikke skulle falle i smak er det bare til å ignorere det ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 dersom drivakselen har vært av og den lille plastikkpakningen inn mot knuten ikke har vært bytta, har den en tendens til å lekke. også hender det at oljesensoren går, da piper det i tide og utide ang. oljenivå... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg