Galant98 Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Felger selges billig. 4år gamle med brukbare dekk. Pris 2000,- Passer Mitsubishi og Nissan, innpresset er 46. Siter Addikted to board riding! Visit: WWW.WAKELAKE.TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Er intressert jeg men jeg trenger bare felgene. Er det no mulighet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant98 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Dekkene som sitter der er jo geit brukbare da, skulle du hatt en annen dimensjon eller noe? Siter Addikted to board riding! Visit: WWW.WAKELAKE.TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg har allerede dekk liggende. kan du sende meg nummeret ditt i en PM til meg så kan jeg ringe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Passer de på en Nissan Bluebird SR turbo tro? Er veldig interrisert. Hilsen Tom Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Solgt? Jeg er interessert!! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by X-TOM-X Passer de på en Nissan Bluebird SR turbo tro? Er veldig interrisert. Hilsen Tom Jepp! Passer alle blubird modellene :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Herligt!:D Hvor befinner felgene & dekkene seg? Er det langt i fra Rogaland? Hilsen Tom :D Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg