Shakotan Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Kan noen forklare meg hvordan jeg plutselig heter FSR, når jeg egentlig heter Drift Addict? Det skulle vel strengt tatt ikke gå an?!? Er spent på innspill, bla fra FSR.. Skal prøve å logge ut, og se om jeg får logget på med riktig profil. Skummelt...!!!! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hmm.. Det begynner å demre. FSR har logget seg på med denne PC'en sist lørdag. Falsk alarm. Menneskelig svikt.. Avblås panikkangsten, utsett virus scanningen, slapp av osv. Men hvordan inn i helsike får jeg logget av?!? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Ahh.. Det var bedre! Ikke meningen å belemre andre brukere med mine hverdagslige bekymringer. Glemte seff å poste noen saftige innlegg under falskt flagg. Får vente til en annen gang blah Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Fylla har skylda :D Men jeg logget deg aldri av. Du var utlogget når jeg lånte PC'en din. Tenkte kanskje du pleide å slette cookies eller noe. Promillen litt for høy til at jeg var i stand til å huske at jeg måtte logge meg av... Sorry :p Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg