Silverboy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Enjoy :D :D :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 damene ødelegger utsikten!! det er bilene jeg vil se! :mad: hehe Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hvor er bilene? er jo bare damer der.. :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Faggot... :D _edit_ Var til blixanio... :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Silverboy Faggot... :D SilverBÅÅI er et mye mer Gay nick enn Jonte :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Det var jo mye man kunne tatt og gitt litt gass på der..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Er det rart jeg er bilinteresert.......... :D :D :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 hvor var den bilmessa sa du??? :D :D :D :D :D :D :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 det står jo kvinnfolk i veien på alle bildene jo! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Pøh.. vi greier å dra med finere damer enn dette på Bilforumet Springmeet da.. men for all del.. dette var litt av noen cherries.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by LupoB0Y Pøh.. vi greier å dra med finere damer enn dette på Bilforumet Springmeet da.. men for all del.. dette var litt av noen cherries.. :D døh... smårips og 14iser teller ikke :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 En to ukers tur til Tokyo mens den messa der foregår, skal jeg sponse meg på innen fem år! Og jeg vil ikke høre hvem som skal dit i år, da blir jeg bare misunnelig (Marius bl.a.) :D :rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by HemiCuda døh... smårips og 14iser teller ikke :D er ikke det damer for deg da? på din egen alder? :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 bra det er mere underholdning en bare biler der da :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by LupoB0Y er ikke det damer for deg da? på din egen alder? :rolleyes: nå er jeg jo hele 17 år dah :rolleyes: dem blir jooo alt for små da :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg