Gå til innhold

323f

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

hehe er jo ikke noe om 323F her hehe så jeg lurte på om det var noen som hadde litt info og tips ang. 323F helst 91 modell.... eller pytt det samma 323F i det hele tatt... spe fram me kunskapene deres.. syns det var så kjipt me bare 323 =) må jo pønte på og vie det litt ut me en F på slutten hehe Stå På Kara!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Jeg kjører 323F GLX 1.8 om dagen :) 95 mod da

Grei bil det, fin å kjøre, brekket funker :D

 

Sånn er det vet du boXer...

 

når det blei litt glatt rundt svingen med alfa'n...

 

triste saker det der...

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Jeg kjører 323F GLX 1.8 om dagen :) 95 mod da

Grei bil det, fin å kjøre, brekket funker :D

hehe ja er da lett å få lekt seg da ja, men me piggfritt er det ikke fult så morro på lureværet som i dag... dansa bra da ja.. fikk litt for mye overbelastning på snerten så den svaya over i andre kjørefeltet når jeg skulle rette opp og rett i snøfonda me snuta, men løs snø, så det var som å treffe ei pute... så vare rett i reværsj og rundt og videre på veien... så ikke lek for hardt gutta!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg så deg jeg tommy.. du var jo sååå kuuul da når du rulla forbi med anlegget på og skulle brekke.. men kontran vakke så lett nei! :D haha.. jeg knakk sammen av latter når jeg så at du snurra... :D :D kjør forsiktig du.. ;)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

ja jeg så deg jeg tommy.. du var jo sååå kuuul da når du rulla forbi med anlegget på og skulle brekke.. men kontran vakke så lett nei! :D haha.. jeg knakk sammen av latter når jeg så at du snurra... :D :D kjør forsiktig du.. ;)

 

lol lol lol lol lol

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

ja jeg så deg jeg tommy.. du var jo sååå kuuul da når du rulla forbi med anlegget på og skulle brekke.. men kontran vakke så lett nei! :D haha.. jeg knakk sammen av latter når jeg så at du snurra... :D :D kjør forsiktig du.. ;)

 

HAHA nå var du slem... jeg fikk for mye sleng på bilen og det var piggfritt og litt for glatt.... jeg hondterte det greit da.. den var pen og fin i beggynerlsen, men så blei det litt for mye svai på bilen og det var glatt så jeg fikk ikke retta den opp så jeg måtte se brøytekanten som min redning og gikk rundt og måtte rygge for å få retta meg opp igjenn :P er lov og prøve seg. øvelse gjør mester. Men nå syns jeg denna tråden har sklidd litt ut.. venter fortsatt på å få kunnskap om 323F og dens "muligheter"

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår