Gå til innhold

Gatebiltreff, søndag 3 oktober

Ranger emnet


Smiley

Anbefalte innlegg

Originally posted by Thunder

Jeg var der og. Men jeg kan ikke si meg overveldet over nivået noen la seg på der ute. Fant det for godt til å ta turen før enten jeg eller noen andre ble måkt ned av drittungene som herjet som barnehageunger. Det der har absolutt ingenting med treff å gjøre!!!fucku

Som det ble nevnt tidligere så har purken lokaler rett oppi bakken der så det blir nok vanskelig å få til noe mer der ute i ettertid dersom dette ble observert. Dette er akkurat det samme problemet vi har hatt her i Åsane på IKEA. Det kan være kult med børing men ikke å kjøre galematias inne på en mørk plass med mye folk!!! Finnes ikke noe kult i at en som knapt nok nettopp har fått lappen og vært å hentet seg en bmw i Rådalen får fritt spillerom til å vise hvor forbanna idiot han er!!! Ja han burde være flau. Bilen var desidert den jævligste jeg har sett på treff ever og minnet mest om et vrak fra et huggeri. Hvis dette blir tendensen framover tror jeg det blir lite oppmøte på treffene. Ingen ønsker jo purken der men med sånn oppførsel som det var der ute så er det faen ikke rart de kommer å lager kvalme.

 

Hør hør.........

 

En sjelsfrende

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e enig det at det var mye ukontrolert kjøring der ut og de som kjørte gris inne mellom alle folken og bilene er jo ikke akkurat lur då! men men altid noen som må gjøre det.

Men de som ikke herjer inne blandt folk men ute i den derre buss snuplassen eller i rundkjøringene er egnetlig greit så lenge det er kontrolert, det er jo de som sliter vis de blir tatt.fatality

Mitsubishi Galant 1,8

 

 

ut å ta stripa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eg var en av de som arr. vil eg si at det er forbanna idiotisk å grise kjøre inne på en liten parkeringsplass mellom masse folk og biler og svin kjøre på bussterminalen som det ikkje er lov å kjøre inn på i hele tatt.... dere som driver med dette ber jo om negativ oppmerksomhet og det gjør jo slik at vi ikkje får noe respekt av Onkel P og andre. Og vist vi skal få til noe som helst angående bane, plass å råne i fred.. er det en ide at dere tenker litt mer neste gang. å drive å burne rett utafor vindue til onkel P er litt for dumt. :mad:

Smiley

Mazda RX-7 Turbo II

Mazda B2600

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det trengs en holdnings endring blant deltakerne synes jeg. Man kan ikke klage over at vi ikke får være i fred for Onkel P når vi tilstadighet har noen som ødelegger. Uansett om det er IKEA eller Sartor senter vi står på så må vi kunne oppføre oss som voksne personer. Neste gang kan vi heller hive ut spikermatter for å ta synderne selv :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår