audifanatic Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Her er min første mod i Photoshop. det er en Golf 2 som skal modifiseres med små ting og senkes mye! Hittil så har jeg satt på G60baklys, Sota ruter, Andre felger, fjerna spyler dyse bak, fjerna nøkkelhull på bakluka og annet enderør. Kom med forslag og tips til hva jeg kan gjøre bedre. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Den ble meget pen:) Gjenstår bare å senke bilen litt nå;) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmeister Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 senke mer, sette på styling kit Siter Civicmeister www.aznstreetcars.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Nå har jeg fått senket den, fjerna enderøret og sota bakruten litt mere. Fjerna også skiltplate/holder og bagasjeroms list og div andre lister. kom med forslag til hva som må/kan utbedres. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Fjerne bakvisker'n, fjerne plasten på hjulbua bak, kanskje fjerne lista som deler bakvinduene i to? Få på en endestuss igjen :p Kan jo senke den bittelitt til, ellers ser det bra ut i mine øyne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by olsen Fjerne bakvisker'n, fjerne plasten på hjulbua bak, kanskje fjerne lista som deler bakvinduene i to? Få på en endestuss igjen :p Kan jo senke den bittelitt til, ellers ser det bra ut i mine øyne :) Bakviskeren skal fjernes, leter rundt etter en finere endestuss, fjerne tauekrok. og den som deler bakvinduet blir der den er ;) Takker for positive svar :D Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Nå har jeg fått jobbet litt mere på bilen. Nye ting nå er: Fjerna bakvisker. Satt på dørhåndtakene, men fjerna lås sylinderen. Fått på orig potten. Nye felger fra Audi. Senka mere. Gi meg tips og hint`s til hva som kan\må utbedres. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 sorry ass...nå er det på tide å heve bilen litt igjen :) Jeg er for senking av biler, men moderat..er det bare jeg som liker biler som er kjørbare? eller fin mod :) Hva med å leke deg litt med andre farger ? Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by -[T]- sorry ass...nå er det på tide å heve bilen litt igjen :) Jeg er for senking av biler, men moderat..er det bare jeg som liker biler som er kjørbare? eller fin mod :) Hva med å leke deg litt med andre farger ? så enig så enig. hjulene burde slutte der hjulbuene begynner..! men en ellers fin modd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 få på 88-dører:) og felger med myye kant:) Om du fikk til en Champagne-lignende farge hadde det vært dritkult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Jeg skal begynne å prøve meg på farger, har laget den i blå, men syntes ikke akkuarat den nyansen jeg laget var helt optimal så derfor er ikke det bildet lagt ut. Men jeg skal se om jeg får tid til å fixa litt på dørene og skiftet farge. Er litt interesert i å prøve å få satt på noen dørhåndtak fra Audi A6 eller lignende, noe litt mer smooth! Skall se om jeg får fixa en liten mellomting på høyden på bilen, liker litt skamsenka golfer :D men jeg bøyer meg for flertallet Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Kan vel kanskje gi den stakkars bilen bittelitt mer dekk å kjøre på også? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 den ligna utorlig mye på bilen til en som jobba på vag verksted her i byen ;) hehe.. ca nesten helt lik :P bare at han må jo ha skilt så det hadde han felt inn under bakfangeren Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Veldig bra! Jeg syns du burde ha en potte på hver side, og større en originalen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Mayhem Kan vel kanskje gi den stakkars bilen bittelitt mer dekk å kjøre på også? Ja, det var nok en god ide. Ellers så var det en veldig bra første mod det der ! Men som sagt; hev den litt og lag felgene mindre :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg