Ratata Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Enda et hjulekort fra meg.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Den Buicken har jeg aldri sett i Tbg.. Men den er feeet da!! :D Synes det var kult uten bakrute! Her er et julekort fra meg. kuuule felger og dekk dah.. :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 så utrolig teit ut uten bakrute ja.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Air 63 Den Buicken har jeg aldri sett i Tbg.. Men den er feeet da!! :D Synes det var kult uten bakrute! Her er et julekort fra meg. kuuule felger og dekk dah.. :rolleyes: Den holder til på værkstedet mitt, men i 2. etg. Er ikke blitt kjørt med i år. Er forøvrig til salgs (se bl.a. i Amcar) Det passer dårlig med bakrute i det 3 meter lange taket ja. :) Litt uvant for andre å se en bil uten bakrute kanskje, det syntes biltilsynet-gutta oxo. Men de godkjente den, for det er ikke påbudt med bakrute. Bilen er bygget sammen med komponenter fra over 20 forskjellige biler! Deriblant blinklys i fremte støtfanger fra Opel Kombo, og alt drivverk fra Opel Admiral med GM-327cid motor. Mere info & bilder finnes her: Spinning Wheels car club of Norway - Klikk på "Bil-galleri" - "48 Buick Custom" Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 ok, var litt fett da :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Ingenting som 275/40x17 på alle hjørnene og salt-slaps til over dørstokkene :) Heldigvis er vinterkjøring med Camaro'n et avsluttet kapittel. Nå står den trygt overtrekt i garasjen! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Stille her gitt.... Flere bilder?? :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 - Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 En audi i et av sine rette element... Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Originally posted by Ratata Det passer dårlig med bakrute i det 3 meter lange taket ja. :) Litt uvant for andre å se en bil uten bakrute kanskje, det syntes biltilsynet-gutta oxo. Men de godkjente den, for det er ikke påbudt med bakrute. han kunne jo ha rappa taket på en polo open air å satt inn da :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Originally posted by Hot Rod - Råtøft!! :) :) :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 mer bilder Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 .. . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg