invitro Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 har litt problemer med å starte bilen når motoren er kald, her er feilene jeg har registrert: -den spretter opp å ned på turtall -motoren høres ut som den kutter når jeg prøver å gi på litt -kun kjørbar når motoren begynner å få litt varme har vært å snakket med en mekaniker å han mente det var thermo-tids-switchen, har byttet denne men uten at det vart noe forskjell... har også byttet tennplugger, pluggledninger, fordelerlokket og rotoren. noen som har vært borti noe lignende eller har noen forslag? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 hva med tomgangs"motoren"? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 tror ikke det er noe med tomgangen. den går greit bare motoren blir varm. noen som veit hva DPR er? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Tomgangsregulatoren, plukk den ut og spray den full av elektrorens og blås med trykkluft. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by SpeedWell Tomgangsregulatoren, plukk den ut og spray den full av elektrorens og blås med trykkluft. skal få sett på det, må bare få tak i trykkluft å diverse... har lest litt på vwvortex å det ser ut som det er en del som slitter litt med samme problemet, fant denne posten her som forklarer en del av problemene men hva er som sagt "DPR"?? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 har omtrent samme problemet selv, men jeg har en 8v gti. Den dør ut om jeg slipper gassen fra et høyre turtall på kald motor, når den er varm så fungerer den fint... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Kanskje denne kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 har lest den posten der noen ganger og snakket litt med en kamerat om, som det står nevnt der, at dysene lekker slik at bensinen lager et tynt film lag... han mente det ikke var det, hugser ikke helt va han sa Although I would add that injectors that aren't sprayig well will also contribute to the "run bad for a bit then clear up" syndrome. I've seen injectors that spray a horrible pattern or even dribble until they've sprayed at full pressure for a second or two then they go to the proper conical pattern and work well. kan nå som en i den posten nevnte at spraymønsteret ikke er helt i orden, skal få testet det i løpet av noen dager... ellers så var jeg inne på verksted for noen uker siden, de mente det var kaldstartsdysa som hadde for stor motstand. skiftet, ingen forskjel. thermotimeswitchen, plugger, pluggledninger, tomgangsregulator, en vakum styrer, kaldstartsventil <- dette har jeg skiftet eller målt og funnet i orden, har også testet varmkjøringsregulatoren men er ikke helt sikker på den enda kommer tilbake med mer vis jeg finner ut av det... Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 da har golfen vært inne på verksted for andre gang, og denne gangen så mente de at det var "luftmassemåleren".... heh, nå finner ikke jeg noen luftmassemåler på motoren min, kunne de ha ment luftmengdemåler? prisen for ny var vist ifølge dem 5500- skal åpne den og prøve å rense den jeg har, før jeg skaffer en annen. Men har denne egenltig noen innvirkning på kaldstarten? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hei gut Bjørn! Du ha vel kje haft biln innpå Auton vel??:P kje rart at prisen ligg på 5500,- da iværtfall.. men du, ring å hør mæ Høistad bildeler på lillehammer, ska nesten vedde på at du fæ den luftmengdemålern for 1500,- ca. Du må væra forsiktig når du åpne den, fordi at dæ æ veldig ømfintle dæ som æ inni den, dæ æ ein føler der som registrere alt sammen, å den ska helst kje køddast mæ:P hehe:D prøv mæ litt slek rensevæske, huska kje navnet i farta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.