turbo2 Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Har ett st. m535i og en 3,6 liter m5 92 mod.motor. Noen som har vært med på å sette i en sånn motor i denne typen bil før? Har noen tips, vet hva som må moddes, så tas tips i mot med takk! Turbo2.. Siter http://www.gatebil.no http://www.norskescortregister.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hehehehehe.. Siter http://www.gatebil.no http://www.norskescortregister.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiannytun@hotmail.com Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 e no en e30 m3 me samme motor å turbo? he ikkje hørt om nåken som he hatt d nedi e28... ditta he ej faen mej trua på.. bere å sette igong!! hehe.. :D Siter BMW 535iA 1991 x-BMW M535i 1986 x-BMW 320i 1995 x-BMW 325i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 http://www.bmwccn.no http://www.autopower.se Der er det nok noen som kan hjelpe.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 bestillt dej nye felga?hekje du entopp fått dissa du he på no da?jaja...bilen funka jah=) Siter Aasmund Volle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Jeg har nettop gjort dette. Det er en del trix og mix men det er ikke det værste projectet. - Du bruker motorfeste fra E28, men det må forsterkes på eksos siden - Du flytter over servopumpa fra E28 til M5 motoren - Du må bygge om grenrørene om du skal bruke org. M5 3,6L - Du må bygge om termostat huset litt hvis du skal bruke org. e28 radiator, noe som er eklest - Ledningsnettet er vel ca 8-9 ledinger som skal kobles, disse kan du ta kontakt med meg så kan jeg fortelle deg dette - Du må sette chip i slik motoren ikke går på reserver program - Oljekjøleren på E28 bygger du sammen med rørene på M5 motoren Ellers er den en del småting du finner ut etterhvert, du må bytte plass på ekspansjons tanken, luftfilteret ... Girkasse fra E28 M535i passer rett på ..men bruk M5 clutch og kobling. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Er det verdt jobben?? hehehehe Virker den bra? turbo2.. Siter http://www.gatebil.no http://www.norskescortregister.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ja, det er verdt jobben. Bytter du diff så blir aksen utrolig !!! Er på jakt etter diff selv, 3,71 med sperre ..ikke lett. Det blir trangt om du skal ha turbo, og du må regne 50-60 extra da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.