Opel-Erik Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 En skjelden gang hender det at det kommer en eller annen ny/utenby's råner nedeom Kragerø. Ikveld stod jeg og noen få kamerater på råne plassen vår... (bak vinmonopolet :D ) Som vanlig begynner noen xenon lys å skimtes i en husvegg... regnet med at det som vanlig var onkel blå som skulle bortom å se om vi gjorde noe galt.... men neida... Ikveld var det faktisk en BMW med jappsepotter og kompressor som kom forbi :) ... (denne her:http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=543116) Jeg begynte å kjøre etter han... men han stoppa og parkerte for seg selv etterhvert... litt kjedelig det da men.. Fikk han heller aldri til å gi ordentlig på for å høre/se hvordan bilen gikk hvis den liksom skal ha 300 hester da men... Er vedkommene med denne bilen på forumet her eller...? hehe... Neste gang setter vi pris på at du stopper på råneplassen vår.. hehe Er så skjeldent det skjer noe her nå for tiden, så litt besøk setter vi bare pris på.. :D Skal si råne miljøet dabber av når høsten og vinteren kommer... Men ta en stopp neste gang da... det gjelder andre folk også som tilfeldigvis kanskje er nedenom... Vi biter ikke her nede.. hehe. -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Han er vell fra Skien og den går greit :D Og han kjører alltid med nærlys og tåkelys! :mad: Hvorfor i granskauen gjøre det når han har angeleyes? Angeleyes og spredere ser jo tøft ut, nærlys og spredere ser bare dumt ut... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Marius, kamerat fra Skien ja. Men han er ikke på forumet. Rart du ikke klarte å hisse han opp, normalt er det bare å kikke på han :D hehe Bilen går godt, men om den har 300hk skal jeg ikke uttale meg om. Ellers er det en bmw jeg kunne eid om jeg var mer interessert i bmw. Måtte være det til den prisen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Han er på BMWCCNs forum ved jevne mellomrom Motoren er hentet fra 98 mod Z3 2.8l og har presse, jeg tror denne leverer ganske nærme 300 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by JuIius Han er på BMWCCNs forum ved jevne mellomrom Motoren er hentet fra 98 mod Z3 2.8l og har presse, jeg tror denne leverer ganske nærme 300 hk. En 323i med presse leverer ca 245hk med normalt kompressortrykk. Man må legge til all oppgraderingen denne bil har mtp. på sportslig understell og bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 325 med presse får ca 280hk, så det kan vel hende at 300ccm mere gir 20hk mere.. Fet vogn da.. Pottene likte jeg ikke.. Ellers så lurer jeg på hvor mye han har jobba med skjermene for å få på de hjula :) Og hvilket drivverk han benytter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 hehe... Ja, noe spesiell bil var det jo. Det skal han ha... :D Og joda.. jeg tviler ikke på at det er nærmere 300 i den... Men er ofte folk er litt vel "breie" i praten når de snakker om hvor mye hestekrefter de har... hehe Men synd ikke han stoppa da... for hadde jo hvert artig å sett litt på hvordan han hadde løst ting... Men men... får ta det en annen gang. :D -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Compact Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Skal jeg liksom ha 300hk? Siter Audi A4 TDI Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by BMW_Compact Skal jeg liksom ha 300hk? Ikke lyst på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Dere for finne det ut den harde måten ;) (som de sier FnF). Mvh Roy Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by BMW_Compact Skal jeg liksom ha 300hk? Har du ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kanskje han har mer? :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Her er bilen bakfra fra Fastlane showet i Skien. Bilen fikk pris for shine :) (håper det gikk greit at jeg lånte bilde fra Fastlane tråden på Mediaforumet) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Precious (håper det gikk greit at jeg lånte bilde fra Fastlane tråden på Mediaforumet) Går greit vettu! ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Nei og nei. Kompressor-emblem fra MB. Dette er fy fy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg