Nox Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 som jeg skrev i offtopic krasja jeg volvoen idag. jeg trenger nytt panser, nytt lyktehussak. lyktehusene og det over radiatoren henger vel sammen i en del. så trenger jeg delen som går under lyktene og bort under grillen. noen som vet hvor disse delene kan kjøpes eller kansje har de. Hvis noen har lyst på jobben med å gjøre det litt under verkstedpris så kan det være interesent. ellers må jeg gjøre det selv. litt oppretning av innerskjerm, ellers bare å sette på de nye delene og lykter osv Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 hør med et huggeri for deler...... Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Enten i Lier eller Isi (bærum). Har alltid en del volvoer stående. Kun 15-20min å kjøre til begge stedene fra asker Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Hvilken farge er det åp bilen din? Kjøpte meg en delebil i helgen, og den er rød solid(ikke metallic). Den har hel og pen front, ble vel lakket for noen år siden... Kjøpte den fordi det sitter skinninteriør og v8 i den(350chevrolet) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 den er burgunder rød tror jeg det heter. Den er omlakkert en gang så jeg er ikke sikker på om det finnes noen andre 240er med samme farge.... men det kan jo være den er lakkert i org. volvofarge.. den til venstre.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by suggen Hvilken farge er det åp bilen din? Kjøpte meg en delebil i helgen, og den er rød solid(ikke metallic). Den har hel og pen front, ble vel lakket for noen år siden... Kjøpte den fordi det sitter skinninteriør og v8 i den(350chevrolet) Da jeg var på volvo for å hente lykta tok jeg meg en tur rundt bygget og der stod volvo 350'en din:D fet sak da. du får vel lagd mye moro med den motoren Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg