jallis Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 må vel lage meg en tråd om squattern min da. selv om den så å si er ferdig nå da....har jobba hele sommern med den. kjøpt for 10k. påkostet 12k og MANGE timers jobbing. det som er gjort: nytt belte (fra 19 til 28mm kam) nye lager i vogna (ALLE var gåene) Ny demper framme i vogna. (knekt faktisk) nytt lager på drivaksling nye balatareimer. nye bensinslanger ny speedometerwire ny bøyle bak nytt sledefeste nytt saltrekk sveiset undervogna, (demperfestet framme var også knekt) sveiset ramma (eneste jeg sansynligvis har knekt selv(hard landing)) ny primer ny (brukt)primærvariator nye ruller og ny fjær til den. nye salfester (de gamle var sundrustet) lakkert huv feste (under) nye bremseklosser /bremsewire. (manglet faktisk) nye fjærholdere i vogna. har sikkert ikke husket alt, men det er ivertfall mesteparten. skikkelig gøy å ha et prosjekt som dette, får liksom dagene til å gå, men det er ikke like morro når lommeboka er tom. tatt av huven for å komme lettere til+ delvis omlakkering av med undervogna: dette er nå rødt måtte ha 8 strøk for å få fin farge noe som mangler? undervogna: var skikkelig vrak (d var ikke lommeboka mi forberedt på) slik ser den ut nå, skal ta mere bilder senere, på dette bilde er den uten sal, den er nå festet. Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 faen!!!!! photobucket har jo most bildene!!! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Bra prosjekt! Godt å se at det er flere scooterfans på forumet! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 HehE! Førr ett mot!! Min maskin har fått stå stille og roli urørt i hele sommer :D Men må væl gjør nå snart. blant anna hiv på ny belte. bytte understell (Knust framvogn etter kose tur :D) muligens smidde wiseco, tikkatopp, gassere og twin pipes.. Men koster jo skjorta :) Mn phet jag du har.. vurderer ikke å convertere til gammal lang jag da? :D Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Haha.... Fy f.... for et slikt slit hadde jeg heller kjøpt en ny scooter til 22k :D Men det er vel de prosjektene som holder oss guttene gående og gående, er vel veldig få av oss som ikke kjøper noe som kommer til å ta mye peng og tid utav oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 har vurdert å selge den nå som den er i topp stand, men nå kjenner jeg jo maskinen som min egen kukk, så går no i stkker, er d jo bare å fikse......dessuten er d jo bra å ha noe for å få tia til å gå, å ingenting får tia til å gå fortere enn når man skrur... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by jallis men nå kjenner jeg jo maskinen som min egen kukk thumpsup Ingenting overgår NordNorsk mangel på beskjedenhet! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 å det er derfor man far startet en egenside for scooter intreserte.. http://www.scooterforlivet.no/ :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg