Gå til innhold

Texascom: Volvo 240 - B230 2,8 N/A

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, håper virkelig ikke du bryr deg om folk som kjører rundt i elbil og er storkjefta! og hvorfor ikke underbygge den påstanden og bevise hvor langt faen vi bryr oss?

 

Jo jeg tar meg ned av folk i elbil!

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Drømmen er en D5, men det vil ikke si at det blir det. hehe

 

Har jobbet mye med de motorene, men vi får se hva det blir til.

 

Å bytte en motor er jo ingen heft, gjorde det for noen måneder siden på en 06 XC70 politibil. Mye elektronikk ja. Men det er bare å ta av og sette på kontaktstykkene... Når det skal inn i en gammel 240 vil jo alt bli hundre ganger værre da alt i en ny bil henger sammen i et CAN, LIN og MOST nett.

 

Men først er det coilovers bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Drømmen er en D5, men det vil ikke si at det blir det. hehe

 

Har jobbet mye med de motorene, men vi får se hva det blir til.

 

Å bytte en motor er jo ingen heft, gjorde det for noen måneder siden på en 06 XC70 politibil. Mye elektronikk ja. Men det er bare å ta av og sette på kontaktstykkene... Når det skal inn i en gammel 240 vil jo alt bli hundre ganger værre da alt i en ny bil henger sammen i et CAN, LIN og MOST nett.

 

Men først er det coilovers bak ;)

 

Bygger du d5 i din, vil jeg ha koblingsskjema:D

 

Er bilen gått i vinterdvale nå:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke anders hadde prioritert:cheers:i helgene tror jeg det hadde blitt enda fler oppdateringer her =p

 

Hehe, kjenner jeg anders rett så skal ikke denne engang få se saltet vei !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilhus i carbon ja, kunne blitt tøft =)

 

Ikke baksnakk meg slik da gutter, man må unne seg en fest i ny og ne :P Står og skrur bil 12 timer, 6 dager i uken på jobben, så syntes det er godt å kople av litt i helgene. Men er nok ikke lenge før dere ser noen oppdatering her, snart i gang med baufila og dreiebenken igjen :=)

 

Og stemmer som du sier Anders, denne bilen skal ikke få se saltet vei noen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår