bilgal86 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Rått prosjekt Texascom :) Hva ligger bilen på sånn i vekt nå? 1150? Får du mye oppmerksomhet når du kjører rundt med den? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hvordan går det med bilen Anders? Blitt gjort noe i det siste? Lenge siden det var noe oppdateringer hær nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Takk takk folkens ;) Skjedd lite, bare stillt den ut litt og kjørt litt i gatene. Vekker litt oppmerksomhet ja ;) Skal ut med den straks, Gatebil @ Gjøvik - no rykter som går. Ellers blir det vel en ny motor etter neste sesong. Vekt ca. 1150kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hei du din dobbeltposter. Klikka på 'FILM' i sig'en din og fikk denne: This video has been removed by the user. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Å fy faen anders. Du har rå bil. Det har mange sagt før og jeg og nabon satt å sa det i hele går! Lå bak deg igjennom tunnelen på gjøvik og tuta i en A6. Helvettes rå lyd når du girer ned for å gi på. Satan så tøft! :D Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Skody: Heisann ;) Sorry, var litt for ivrig :P Men ang. den filmen er den forsvunnet. Bare jeg som er litt treg med å endre sig'n. Men skal prøve å få lagd en ny en eterhvert =) Georgen: Takk takk :D Moro å høre slikt! Hørte ikke noe tuting jeg, men det har nok noe med det "lille" støynivået i bilen å gjøre :P Moro er det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hva slags motor blir det da da? 2,8evo da el? Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvorfor ikke overlading..... Det er fordi ALLE har det.... Skal vel bygge litt videre på motoren min... Prøve opp mot 300HK en gang. Han som bygget motoren min tar ut 330HK og 350NM av SUGENMOTORER.... Og det er holdbart... B230/B23..... Dyrt er det ja.... Akkurat DET tviler eg sterkt på er muligt,viss den fortsatt er på 2300ccm. Det er vel Bmw og Honda som er de som har tatt ut mest Hk pr. ltr,og det er på motorer med Dohc og Vanos/V-tech. For eks. motoren i Bmw'en min er på 3.2ltr og yter orginalt 321hk og 350 Nm. Desse motorene til han karen der,kan du fremvise meir info enn bare tall?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Akkurat DET tviler eg sterkt på er muligt,viss den fortsatt er på 2300ccm. Det er vel Bmw og Honda som er de som har tatt ut mest Hk pr. ltr,og det er på motorer med Dohc og Vanos/V-tech.For eks. motoren i Bmw'en min er på 3.2ltr og yter orginalt 321hk og 350 Nm. Desse motorene til han karen der,kan du fremvise meir info enn bare tall?? spør gutta i rallycross miljøet om Alf Engh leverer gode motorer, cut the crap! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 spør gutta i rallycross miljøet om Alf Engh leverer gode motorer, cut the crap! Sikkert gode motorer,men karen kan vel neppe trylle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Sikkert gode motorer,men karen kan vel neppe trylle.... han har minst 15 år med volvo motorer bak seg, vet han har bremset en 2.8l 16V sugemotor med datasprut til 365 hk og 380nm på veiv. så jo, han tryller. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Joa,er jo en helt anna motor det. Viss du ser det eg har sitert så var det en B230 han nevnte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Blokken er i utgangspunktet B230 når det gjelder B230 så har han laget flerer 260 -280 hk motorer på 16B, men det er dyrt, derfor så få mennsker har det. Turbo = lett løsning til mye HK. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Faaan DaButcher!! Du hakke spurt om tillatelse til å legge ut bilde av meg å kleiven på ett 240 bilde du! Det øverste du har lagt ut!! :P Hehe;) Lener du deg inntil min bil? :O Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Turbo er den letteste og billigeste måten,det stemmer. Var ikkje meininga å være kranglete på noken måte,var bare naturlig skeptisk og nysgjerrig u see ;) Slik eg forstod det hadde han 2,3ltr motor og rundt 330hk og 350Nm. Men viss den er stroka/borra blir det jo en anna sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg