Pio| Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 fant en "kjent" bil på youtube da jeg satt å instalerte maskiner på jobb jeg :) http://www.youtube.com/watch?v=cM5XyiStpLk virker gromt! stå på videre Texascom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 fant en "kjent" bil på youtube da jeg satt å instalerte maskiner på jobb jeg :) http://www.youtube.com/watch?v=cM5XyiStpLk virker gromt! stå på videre Texascom! Det der er faktisk min film :P Fikk visst lagt den ut alikevel. Så her er filmen folkens :D Regner med at jeg går for 16mm2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 åh! Grom film! Meeeeen, jeg klarer ikke å venne meg til den motor lyden asså...Hører ut som en Honda..(Nei jeg er ikke negativ) Jeg hadde aldig i verden tatt kjangs på å kjøre så fort på den dere jalla banen som du kjørte på...Hadde vert alt for redd for bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 åh! Grom film! Meeeeen, jeg klarer ikke å venne meg til den motor lyden asså...Hører ut som en Honda..(Nei jeg er ikke negativ) Jeg hadde aldig i verden tatt kjangs på å kjøre så fort på den dere jalla banen som du kjørte på...Hadde vert alt for redd for bilen:) Takk :D Ja, det er no annet enn turboplystring =) Og det med banen, skal ikke utpå der igjen tror jeg. Svært skeptisk til å kjøre der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvilken bremserulle var du på????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hos alf engh Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvilken bremserulle var du på????? To stk.. Først hos Eng's Auto og deretter på DynaPack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 To stk.. Først hos Eng's Auto og deretter på DynaPack Og forskjellen var????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 ca 1 hk :P Det er godkjent, og ikke minst tyder det på reell effekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Men i vognkortet står det? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 OK.. Hvordan oppsett er det? Hva/hvor/mye..? Så slipper jeg å titte igjennom 115 sider her..:o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Men i vognkortet står det? :D Med div nedjusteringer og strypinger får jeg lett under 220 hk, dette oppsettet den har nå er for banen. Og det er stort sett der den går. Blir det spørsmål, justeres den ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 OK.. Hvordan oppsett er det? Hva/hvor/mye..? Så slipper jeg å titte igjennom 115 sider her..:o) En mildt trimmet RC motor. EVO stålveiv Portet topp, større ventiler, større løftere og kurant kam Smidde H-profil råder Smidde OMEGA stempler Sllt vektjustert og balansert Lettet svinghjul med to plate Sachs clutch To doble Weder 50 mm gassere Grenrør 3'' JT superflow Org tenning med fordeler og hallgiver Volum: 2800ccm Dette er i grove trekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bra lyd..... minner meg litt om lyden på motoren til en kompis av meg, han kjører med EVO topp og datasprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 En mildt trimmet RC motor. EVO stålveiv Portet topp, større ventiler, større løftere og kurant kam Smidde H-profil råder Smidde OMEGA stempler Sllt vektjustert og balansert Lettet svinghjul med to plate Sachs clutch To doble Weder 50 mm gassere Grenrør 3'' JT superflow Org tenning med fordeler og hallgiver Volum: 2800ccm Dette er i grove trekk Da virka det litt mere riktig ja, begyntte å lure om det kom sånne tall på det oppsette som står på første siden...:o).. Men til opplysning, så er det VELDIG bra tall til å være 2,8 med 531. Eller er det kanske EVO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg