Volvo240R Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Gratulerer Anders !!! Gratulerer med 2siders opplag angående deg og din volvo i oppland arbeiderblad i dag.... Moro å lese :thumb For de som ikke abbonerer på oppland arbeiderblad, sjekk ut http://www.oa.no :thumb Takk takk, ble litt det ja :D Moro. VCE: Det er fra Yrkes-NM, i dag var det om bilen... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den er ikke lagt ut på nett? kan noen scanne? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Er nok ikke lagt ut enda gitt. Går nok litt tid før det skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takk takk, ble litt det ja :D Moro. VCE: Det er fra Yrkes-NM, i dag var det om bilen... :D finner ikk det men... på http://www.oa.no/ Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det om bilen ligger ikke på nett på noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 du er vel ikke litt media kåt vel!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Lakken er i utgangspunktet veldig bra, men bruker det beste av det beste: Meguiar's sine produkter. Liker felgene på 240'n jeg, litt racingpreg over de todelte Nebula BBS felgene ;) Hørt mye bra om Meguiar's sine produkter, får kjøpe inn litt av det kansje :) din ble jo strøken! fått flekka den steinspruetn du fikk når du kjørte på rudskogen? hørte du og noen andre sto og pratet om det. hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hørt mye bra om Meguiar's sine produkter, får kjøpe inn litt av det kansje :) din ble jo strøken! fått flekka den steinspruetn du fikk når du kjørte på rudskogen? hørte du og noen andre sto og pratet om det. hehe Bra det.. Ja, den er borte vekk. Bruk av flekklakk på riktig måte går det an å gjøre mye. Poffs: Har ikke løftet en finger for å kommet i avisen. Eneste jeg har gjort er å prestere bra. Så ikke PR-kåt nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sa det i en stikksetning ja.. Hehe. Da har jeg lik erfaring som de jeg konkurerte mot, så da bør det gå lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Link til side? Fant det ikke på oa.no Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Da har jeg lik erfaring som de jeg konkurerte mot, så da bør det gå lett. Selvtillit er ikke no problem her i gården ser jeg..! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Selvtillit er ikke no problem her i gården ser jeg..! Hva er vitsen med å tro at allt skal gå til helvete da? :magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Texas: Men alt KOMMER til å gå til helvete! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Texas: Men alt KOMMER til å gå til helvete! :D Ikke i andre omgang, men kanskje tredje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hælvette kommer med havaripumper ( Turbo ) og fylla, hva sier du anders? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg