Ferrari Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Kommer vel i kke stort lenger enn over gårdsplassen hell.....er jo en vag;) Haha:D Den var faen meg fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sub_sonic Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kommer vel i kke stort lenger enn over gårdsplassen hell.....er jo en vag;) Mobber ikke tyskerbrakker gjør vi vel? :) Siter |-A6 1.9tdi avant 01mod |-Audi A6 1.8t 98mod |-Audi S6 2.2t 96mod |-Mercedes 230E sportline 88mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Neida, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Mobber ikke tyskerbrakker gjør vi vel? :) Neida....igrunn greie biler mange av de, bare ikke den vi har her hjemme...eller hva sier du texas? ;) hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Stemmer Martinos.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Vella! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Skeptisk Martin.. Men når jeg først er her kan jeg nevne på at dashbordstøping står på min liste muligens til uka. Støpe litt glassfiber, sparkle og slipe samt lakkere og klargjøre for vidre støping i carbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Stas! Bare å knipse..:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Slik. Da er forste lag med polyester påført sengelaknet. Skritt to blir å legge på noen lag med glassfiber som jeg skal gjøre i kveld. Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 blir I ORDEN! kom med bilder, tips og triks. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Her er bilder av støpingen... Brukte rør for å lage fasong der hanskerom og profilene på dashbordet er borte for å så legge på laken og påføre det polyester. Da det hadde stivnet la jeg på to lag med glassfiber som skal slipes og finsparkles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bra jobba, det der lukter godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 nice, du bruker glassfiber matter for å binde det skikkelig, eller legger du bare på MANGE lag? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Lukter godt! Men bruker maske... Legger på matter ja, ustrukurert glassfiber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ok,mulig jeg begir meg ut på samm jobb til våren med ymse forrandringer. da kommer jeg nokk med en del spm, men som alltid så blir dette bra Anders, stå på! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg