v|ncenT^ Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Utrolig bra anders, mangler ikke pågangsmot ! Har nok titta litt opp på garden når jeg har rulla forbi på vegen, og da har du som regel drevet på! Blir moro å se denne i aksjon igjen.. :thumb Ryktes det kapp til helgen eller ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Takker.. =) Jeg driver som regel på jeg vettu, må få gjort litt. Var på Kapp i helgen, oooooææææææ!! Men står over til helga og venter til helgen etter. CC Cowboys og et band til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det må være lov å si at rørdragninga di ser bra ut nå :): Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er dette et skrudd bur ja ? og er det et hælvette og tilpasse ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det må være lov å si at rørdragninga di ser bra ut nå :): Takk =) Blir vel greit tror jeg. Er skrudd bur ja, lager det meste selv og driver og tilpasser alene. Så tar meg litt tid, men er moro :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Buret tar SAKTE men sikkert fasong. Har igjen å tilpasse dørstrever på førersiden og helsveise disse så er buret ferdig!! I morgen får jeg ikke gjort noe pga hellakkering av bilen til en kamerat. Men slik er buret i dag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Blir utrolig bra det her! Tøffeste 240'en jeg vet om. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk. Driver og tenker litt på en deadline nå - skal vi si fire uker så skal den være lakkert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 nice go førr:thumb Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk. Driver og tenker litt på en deadline nå - skal vi si fire uker så skal den være lakkert?? Bra, da har vi noe å se frem til om 4 uker! Heldige de som kjenner deg godt da du er en såpass god lakkerer som du er. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk så meget :D Lover ikke no om fire uker, men er litt håp. god og dog lakkerer, det svaret får dere før helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Da er buret ferdig helsveist og klar for slipefasen før lakkering. Men før det skjer skal denne skjermen være blå og hellakkering av en bil. Slik er bilen innvendig, klar for mange timer til med sliping og div sparkel samt filler og lakk. Buret.. Noen som vil tippe på farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Gult! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ehm, hoste hoste :P Noen som er nærmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Sølv :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg