ealoken Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 neger kusa som har jobbet hardt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nei, men smergelsliperen har det. Samt sandblåseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Joda, ting går (sakte) fremover, men bilen skal være klar for burtilpassing rett over helga. Slik er den pr. dags dato: Har var det brunt før sandblåsing, nå er det rent metall så langt øyet ser - det liker vi. Det blir mer blankt stål å se, snart klart for bur. På mandag (07/08-06) fyker jeg og en kamerat til Gundersen Motorsport for å hande stoler, ratt og seler. Deretter tar vi turen nedom Sarpsborg for å handle bur hos Pedersens Racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ikke for å være frekk, men, HAR DU SOVNA??????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Frekking :P:P Neida, hehe.. Skjedd lite i helga, bare sveist et par steder, skal forresten ut igjen umiddelbart og sveise litt til. Har forresten gjort ferdig den "R"-versjonen av 75 års jub. V70'n også. Skal avgårde for å fotografere den etterpå. Bilder kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Her er bittelitt fra det vesle jeg har gjort så langt i kveld... Slipt ned sveisen på disse to plassene som er avbildet Skjært bort skumle plasser og klargjort for innsveising av ny plate Og til slutt sveist, slipes i løpet av kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Blir bra detta! :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Prøver å få det best mulig med mine kunnskaper.. Slipt ned sveisen og småsveist litt rundt om, gjort svært lite i dag. Varmen har tatt overhånd så har ligget mest rett ut og stekt meg samt gjort ferdig den V70'n som jeg lakkerte all plast på for en stund siden. Bilde sv sliping: Og bilder av V70'n jeg ble svært fornøyd med. Farge, lakk, hjul og høyde - alt passer så bra sammen på denne bilen! Er tross alt en familiebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Flink gutt Anders! Gleder meg til å se hvordan det endelige resultatet blir! (Ja, jeg vet at du aldri blir ferdig med 240n, at det alltid er mer som gjøres, nye oppgraderinger osv) Stå på! :) Fin v70 forresten... Drømmebil det! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Takker =) Blir vel som du sier, aldri ferdig.. Må oppgraderes, men får se hvordan den blir innvendig da. Håper at det blir greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja, tror nok du skal fikse det innvendig. Du er jo godt i gang så! :) Nå har du faktisk ferie, så jeg vil gjerne se litt hyppig og omfangsrik framgang her! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har ferie ja, men det har verktøyet jeg bruker også!! Har verktøy fra klokka 1800 til 0700 jeg. Men blir jo kjøp av mye deler i morgen!! Hele dagen går med på det! Så på tirsdag starter tilpassing av bur osv hvis jeg får sveist ferdig gulvet mitt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Slik!! Beste starten på ferien så langt. Stod opp 0600, dusjet og spiste frokost. Satte med inn i Traffic'en og satte kursen mot Gundersen Motorsport med god dekning på kortet. Navi'n var selvfølgelig stilt inn på riktig gate m.m. Den ledet med helt frem til døra til Gundersen uten problemer. Der ble jeg svært hyggelig mottatt av en ung selger som spurte om jeg trengte hjelp. Ja, jeg er på utkikk etter et par greie stoler til bilen min pluss litt småtteri. Han viste meg utvalget. Jeg så over utvalget og falt for Sparco Evo stolen, den var pen. Jeg prøvesatt to stk, en small og en medium. Tenkte kun på meg selv og bare på meg selv og valgte small. Så var det seler som stod på lista, der ble det to stk fire pkt. LMS seler. Ratt, Sparco ratt med 95mm dybde. Semsket skinn. Da dette var unnagjort så lastet jeg opp bilen etter at jeg hadde lagt igjen 12 kjære laken hos Gundersen og fortsatte videre mot Pedersens Racing i Sarpsborg. Der hadde jeg reservert to stk bur, et til min 240 og et til min kamerats 760. Begge var på lager som avtalt. Mitt bur er bestående av: Hovedbøyle Foroverstrevere Bakoverstrevere To stk dørstrevere To diagonaler (kryss) Frontrutestag Og et tverrstag Kjøpte også nav til rattet mitt samt en FIA godkjent hovedstrømsbryter. Første feriedag og 16 laken svidd opp vil jeg påstå er en grei start :D Har også veid litt org interiør som aldri skal inn igjen… Her er noen tall, fikk dessverre ikke veid alt. - Asfaltmatter: 7kg + ”avkapp” - Dashbord 10kg - En stk fremstol: 17kg x 2 = 34kg - Varmeapparat: 7kg - Og seler med tilbehør: 7kg - Skummattet: 10kg - + bakseter, nakkestøtter, alt av plastdeksler, dørtrekk, hattehyllle, lister, taktrekk, gulteppe +++ Total sum av veide deler er : 75kg!! Bilder av goddelene mine, burbilder kommer senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 blir bra anders. ps jeg får nok plass i passasjervstolen :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Så fine ut de nye stolene og rattet! :) deiligt. Du skal bare ha 2 stoler og bur?sikklig racing? Hva skal du gjøre med gulvet etter du har slipt det ned?fant mye rust? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg