Volvo240R Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Er jo en motorlyd ikke alle hører hver dag da :D Liker den godt. Blir uansett helbur, se hvor mye som blir skrudd eller sveiset. Slik bestemmer jeg med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Blir litt sliping, kapping og sandblåsing om dagen. Her er bilder fra dagens lille arbeid: Mesteparten er grovslipt, skal på med 180 -> 240 før filler, dette blir da selvfølgelig etter at bur og hull er sveist. Microskopiske gravrustprikker ender opp med kapping hos meg, greit å ta det med. Litt mer her. Her skal det også sandblåses!! Mer sandblåsing venter: Testet blåseren bittelitt her, blir grått og rustfritt. Gjenstår mye her før det er klart. Lite oversiktsbilde av støvdutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Dæven. Skal si du gjør det ordentlig når det først gjøres noe. Meget imponert! Grombil av enorme dimensjoner! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hva er planene dine for ratt seler og stoler a? er det noe som er kjøpt inn allerede kanskje? chromme buret el? da må du liksom montere en del skrukoblinger.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Morro å er en skikkelig gjennomført 240!!!!!!!! :respect :respect Stå på, Texas... Du gjør en SUPER jobb!!!!!! Men hva med å lakke buret i samme farge som bilen? Den er jo så gjennomført og cleen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Takk =) Har vel nevnt på at buret skal lakkeres i samme farge som bilen, i så fall gjør jeg det nå. Dette gjelder hele bilen innvendig. Stoler er jeg ganske sikker på at det blir Sparco glassfiberstoler, type kommer jeg tilbake til. Blir vel også Sparco ratt og kanskje seler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Dette blir skikkelig gromt anders:) clean å fin:) mulig je svinger innom deg en dag å tjuvtitter:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Prøver å få det bra i hvertfall, vet ikke om jeg lykkes :P Her er en liten oppdatering fra i dag. Fikk tak i gass til sveiseren i dag så ble litt sveising, uhyggelig lenge siden jeg har sveist så var på tide. Der det i går var et hull er det nå fast stål: Her er hullet på andre siden klargjort til sveising: Og nå er det sveist, sliping gjenstår. Skal bli som det andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Du gjør en helt utrolig jobb. Helt utrolig imponerende nøyaktig arbeid. Slikt liker jeg. :) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 detta blir bra anders, gir meg arbeidslyst du nå :) satser på å teste bilen min i korketrekkern høsten 08 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ikke ta i nå folkens :P Liker å gjøre ting så godt som mulig, så derfor bruker jeg litt tid på dette. Vil ha det holdbart og bra. Blir ikke no jobbing med bilen i dag, skal på fest. Kan ikke låse seg fra å være sosial eller. Hehe. Slipt ned sveisen nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Første lag med sparkel på h. side. Hele fleltet her er sandblåst, ene trekanten er slipt etter blåsing. Begynner å bli blankt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 den sparkelen kommer ikke til å sprekke opp når det blir litt vridninger i bilen a? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Tåler litt vridninger, flere som har sparklet innvendig før. Må det for å få bra finish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Slik ser gulvet ut no, mye blankt stål =) Og slik har været vært en stund. Holdt på med no grøvere fotografering en kveld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg