Skody Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hva slags lydbilder gir den derre kølfiberboksen din a? Låter det innsprut, eller får den frem raap-raap lyden av liggende gassere? Brukte du trakter eller bare fire rørstumper ut i boksen? Hvor stor diameter har du på inntaket på boksen? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Gir gasserlyd, men mye lavere lyd! Får frem gasserlyden! Brukte trakter inne i boksen. Diameteren mener jeg er rundt 10-11 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Blir det noe bilder? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 I dag må jeg prøve å få ut bilder, hadde ikke tilgang på den data'n med rett kabel i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 er planen å få detta til å kjøre med autronic/electromotive etterhvert? eller skal du beholde gasserne til grava? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 det lukter evo topp og sprut med tiden ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Som ealoken sier så er det nevnt at det kommer datasprut/tenning og evo topp med tiden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ahh,gromt! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Bilder kommer straks, takk til Torgeir der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Her kommer bildene Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Som dere ser er det gjort litt da, men har gjort mer i hodet mitt med å tenkte på hvordan jeg skal løse ting og tang. På de to øverste bildene er motoren på plass, braketter er påmontert og ting må etterhvert tilpasses. Første operasjon nå er å få på girkassen og deretter fortsette med luftfilterproblemet. På det nederste bildet ser dere en modifirert og forsterket utløserarm, utløserlageret er fra BMW og kostet deretter! Dette trodde jeg skulle bli det vanskligste å løse (å få tak i utløserlager tidsnok) Har også fått sveist og gjort ferdig grenrøret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Enda mer og gjøre om dagen! Blir vel byggen om bremsesystemet med to enkle pumper uten br. kr. forsterker og bygge bur og deretter registrere bilen som rallybil. Det er eneste løsning jeg har funnet ut for å få det godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hehe. rally bil ja ;) hvorfor? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Som han sa selv: Det er eneste løsning jeg har funnet ut for å få det godkjent! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Snowcaps hadde gjort seg på bilen din Texascom... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg