Volvo 240 T4R Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Fet motor. Blir stas å se denne i aksjon! Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 detta ser gromt ut. ;) om alt funker og jeg får sitte på kan det hende man får kommet før i køen plutselig veitdu :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Takk takk for flotte tilbakemeldinger :D Løst to problemer i dag, oljefilter og utløserlager. Ringt rundt i hele Norge for å få tak i rett lager, Mekonomen på Gjøvik klarte og redde meg =) Mambo: Det er mulighet for det ja :D Good den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Lager meg ny hevarm til clutchen i morgen, forhåpentligvis på skolen. Bandasjrte noen vannslanger i stad, bla. de til oljekjøleren. Samt satte opp mål og nytt design på hevarmen. Må nevne at jeg bytta undersetll på S40'n i dag etter skolen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hvor lang tid brukte du på s40'n? hvorfor måtte du lage ny hevearm? har fått vite vaktene mine.. 2 fine flaggvakter og liten parkeringsvakt på søndagen ;) kuselig Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Brukte i underkant av 3 timer... Første gangen jeg skrur slik bil for å gjøre dere oppmerksomme! Clutchen jeg har nå er noget spesiell, 2-skivet sachs racing clutch med litt spesielt offset. Derfor må lageret bygges frem og da må hevarmen endres samt forsterkes for å unngå at den knekker pga den stramme clutchen! MEn kjøring på søndagen på våler, rekker du det hvis det er plass? Og glemte å nevne at det er en 531 topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jeg har ikke noe å kjøre med. men å sitte på med deg rekker jeg ;) det skal ihvertfall klare å ordnes Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ja, det jeg tenkte litt på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 [ Brukte i underkant av 3 timer... Første gangen jeg skrur slik bil for å gjøre dere oppmerksomme! Fytti rakkern, du er rask asså.. Også var det første gangen óg..? Naturtalent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 les hva han har bytta da Boostaholic! byttet understellet på S40. det er den bilen han har skrudd på for første gang! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Spiller det noen rolle hvor lang tid man bruker da? Så lenge det blir ordentlig utført og ser pent ut? Om jeg så bruker 1 time på å bytte plugger, så gir jeg en god faen. Resultatet som teller, ikke antall arbeidstimer. Du må filme litt når bilen skal bremses da... og litt fra roaden! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det står oppsatt i overkant av ti timer på noenlunde samme jobb som jeg brukte tre på! Utløserlager og hevarmproblemet er løst i dag :D Ragner med at motoren tar plass i bilen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 kom med bilder så fort du for gjort noe! gleder meg til å se bilen i aksjon!:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 texas: vil bare si til deg at du må se på tia jeg tippa at du ville bruke i et par poster tilbake ;) hehe.. :D hint. side 32.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kommer med bilder i kveld. Men mer problemer oppstått, har nå lengre innsug og får dermed ikke brukt karbonboksen uten å lage ny - noe som er skikkelig kjett! Men da må det bli et stoooort "gasserfilter". Stemmer det Mambo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg