tohola Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jepp skal drase med meg vovo fantast :)kansje vi tilog med tar 850 hans ditt så slipper jeg og drite meg ut og komme med opel på et volvo treff hehe Jeg kommer også, kjører vinterbil enda da så vi kan jo se hvem som driter seg ut mest. hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe :) kansje vi tar den slitne 740 glt hans,da skal vi se hvem som driter seg ut hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det er holdningen sin det!! hehe... Bilen må kjøres for egen maskin! Er jo en gatebil du har bygget deg??? Raser det så raser det ;) Kjørte 45mil til kinnekulle med verktøy og en haug av dekk, raste rundt på banen i 2 dager og kjørte hjem igjen! Henger er for pyser ;) hehe Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er ikke verdens mest komfortable bil eller, og det er uaktuelt å la noe stå igjen. Har aldri rast noe som helst, bilen min ble montert for to år siden - har ikke rørt en skrue fordi noe har vært galt. S40'n blir langkjøringsbil 240'n blir lekebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 lei en bil henger på texaco?matcher jo navnet ditt også:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det er fascinerende at en gutt på snart 18år (rett?) har slike ressurser og kunnskap å stille opp med i bilverden. Men, jeg regner med du har en far som har samme interesserer som deg og har støttet deg hele veien og fortsatt gjør det. Men, uavhengig av det regner jeg med at du står på selv og jobber opp kapital selv :) Jeg har bare en kjedelig professor og forsker av en far, som sitter med nesa i alt av bøker og leser seg opp til flerfoldige doktorgrader :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Samme hva slags henger det er så lenge den er strøken.. Min far er veldig bilintressert og kjørt rallycross div.1... Strøken 240 turbo! Han er med når jeg driver han =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Henta JT anlegget i dag, samt nye forsterkede motorfester... Jammen er det latterlig dårlig oppheng på anlegget!! skal sveise på gjengebolt å skru det fast i gummiopphenget! Grenrøret skulle også kommet i dag, men han som sku hente det GLEMTE det igjen =( BAD! Skal sendes på kromming snarest. Og en ting til: Lurer litt på FLASHGREEN på 240'n??!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg synes bilen din kler fargen den har nå, jeg... Har ikke et bilde av Flashgreen å legge ut da, så folk vet hvordan den er? Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Og en ting til: Lurer litt på FLASHGREEN på 240'n??!?!?! Nei NEI bort fra den tanken!ha den i den blå fargen du har den nå! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Lyst til å ha no annet, men det skjer kun hvis jeg kommer borti en større skade eller no.. Denne fargen er HEFTIG :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Den fargen var ikke heftig, men heslig... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 flash er tøff som toget legger ut et bilde av 244 med flashgreen vis jeg får lov... men smaken er som baken: du kan jo tygge litt på det bilde før du evt lakkerer:bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Syntes den kledde 240 nesten enda bedre enn S60'n ;) Takk for bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 vil du ha flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg