ArraKiss Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hepp! Har fått tilbud om kjøpe en 86 Gti 16V. Bilen er ombygd til Rallye utvendig og har gått 170km Prisen 55.000 inkluderer omreg og STOR stereo. Er det bra pris? Noe jeg burde sjekke opp på disse bilene? Tar imot ALLE tips!!! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 vanskelig og si uten bilder... bygd om til ralley utvendig? ralleyfront bare regner jeg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 ligger bilder av denne på vacn forumet Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvordan vet du at det er den da? :eek: Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 For alt du skriver stemmer med den..! Jeg syntes den var altfor dyr. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Du mener den er for høyt priset ja? Hva er "rett" pris på denne da? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg