westside Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by DrLaban Hvordan vet man egentlig hvor mye en har rullet ut skjermen? Hvordan måle det liksom? Bare å måle det... finn deg et punkt, f.eks fra demperen og mål ut til skjermen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 selges disse hjulbuevalsene fortsatt? til samme pris, eller diskuterbart? takk Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hmm, jeg funderer på om jeg skal kjøpe en slik.. Du kan ikke komme til Narvik, for å vise meg hvordan du valser skjermene mine, også ringer jeg deg om jeg skal ha en? :D :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nova turbo Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 tviler på de du, koster meir i reis enn hele valsen er vert:). men viss du ringer å bestiller skal du få eit godt tilbud Siter second place is the first looser OPEL POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by nova turbo tviler på de du, koster meir i reis enn hele valsen er vert:). men viss du ringer å bestiller skal du få eit godt tilbud Gi meg noen dager.. Jeg må sjekke ut diverse.. Du skal ikke se bort ifra det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jeg har fått min. Har ikke prøft den, men det ser bra ut. Men jeg kan gått få noen hundringser tilbake for jeg er blakk:D Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 fikk min idag ..ser utrulig bra ut..løp å kjøp folkens..billigere får dere ikke det i norge. Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 (for å hjelpe med salget) viss du har en sånn og lærer deg å bruke den, kan du alltids tjene noen kroner på den og ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 har valse jeg.. bosch og hjulbue lister=) Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg