DarkDog Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 hei har tenkt å kjøp meg en 200sx s13 men har bare sett en med diff spærre\brems jeg har hørt at s14 har dette orginalt og a det var ekstra utstyr på s13 men s14 blir en litt annen pris klasse. men er di så sjeldne da eller er det bare at folk som eier disse bilene ikke vet om at de har diff brems? er det kansje en spesiel årsmodell som ble levert med diff? dette er litt vikig for meg, er ikke no særlig med en turbo bakhulstrekker som bare spinner på ene hjulet.. da kan man like gott kjøpe en cherry gtt å lavære å spinne..men drømme bilen er da 200sx s13 med diff brems..noen sm kan være behjelpelig som vet noe om dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Er faktisk ikke så mange som har dette originalt. Ettermontering kan fort komme opp i over 10.000. Har du litt mekkekunnskaper, har jeg en diffbrems som kan bygges inn/tilpasses. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by DarkDog hei har tenkt å kjøp meg en 200sx s13 men har bare sett en med diff spærre\brems jeg har hørt at s14 har dette orginalt og a det var ekstra utstyr på s13 men s14 blir en litt annen pris klasse. men er di så sjeldne da eller er det bare at folk som eier disse bilene ikke vet om at de har diff brems? er det kansje en spesiel årsmodell som ble levert med diff? dette er litt vikig for meg, er ikke no særlig med en turbo bakhulstrekker som bare spinner på ene hjulet.. da kan man like gott kjøpe en cherry gtt å lavære å spinne..men drømme bilen er da 200sx s13 med diff brems..noen sm kan være behjelpelig som vet noe om dette?? Logg deg inn på forum.200sx-ogn.org for å få mere hjel. S14 har diff brems orginalt ja, S13 har ikke. Er mulig det eksisterer noen modeller av S13 (tipper helt på slutten av modellen) men er mere en S14 fyr jeg. Kan skaffe brukte differ fra S14 billig fra England, noe som jeg mener skal kunne passe med litt custom jobb. Men som sagt, spør på S13 avdelingen på 200sx forumet så får du nok svar. Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Jeg har en Kaaz diff liggende som kan bli din for 9900,- denne er helt rå. Samme som Kenneth Moen kjørte med på siste Gatebil Ståle 90929007 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotroll Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 litt seint svar på tråden. noen s13 har diff brems orginal levert. vet att de som er "vinterutgave" har det. denne utgaven har takluke lite stephjul og diff. brems. mange av de som blir importert fra sveits har dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by nissan s13 Er faktisk ikke så mange som har dette originalt. . Kompisen min hadde en med diffbrems.....tøft...en sjelden bil... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotroll Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 min har og brems da:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg