golk killer Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 hei hei... Noen som vet om et lokale til leie i bergen omeng?? Må ha plass til 6-7 biler... Takker for alle svar.... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by kidn hei hei... Noen som vet om et lokale til leie i bergen omeng?? Må ha plass til 6-7 biler... Takker for alle svar.... Leter du og:rolleyes: :rolleyes: trenger det samme jeg og, umulig å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Det er sikkert nok av ledig lokaler i Ytre Arna, på kaien og fabrikken. På fabrikken står det ett skilt "Lokaler til leie". Men husker ikke nummeret. Det er en kar her på forumet som leier men husker ikke navnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Der var fælt så lite jeg husket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by Toyparts Leter du og:rolleyes: :rolleyes: trenger det samme jeg og, umulig å finne Jeg leier der, men det er kommet en ny eier, og den skal nå bygges om til filmstudio og med tiden kommer alle til å bli sagt opp derifra, det kommer til å bli bra stor pågang fra folk som vil leie da ja, det er jo ikke akkurat få verksteder der nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Hva med fabrikken over da.. vet det er en del som mekker der oppe og. Men vet ikke om det er noe ledige plasser.. Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by Toyparts Jeg leier der, men det er kommet en ny eier, og den skal nå bygges om til filmstudio og med tiden kommer alle til å bli sagt opp derifra, det kommer til å bli bra stor pågang fra folk som vil leie da ja, det er jo ikke akkurat få verksteder der nede Fabrikken er den hvite eldre bygningen på vei ned mot Ytre Arna sentrum. Der er det massevis av lokaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg