Mr.X Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 tok å bremset vectraen min her om dagen bare for gøy skyld.. Spes. vectra 89mod. km.stand 330.000. mod.Biler er lettet da noe av skjermbuene er borte og litt annet er også rustet bort.. Mod: skittent luftfilter,orginal bakptte fra sørensen & balken, slitte pluger+++++ Bilen målte 117,3 hk i motoren.. mot 115hk orginalt.. :D Effekten er målt med 95 oktan blyfri suppe.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hehe... Tøfft :D Håper ikke du betalte for og bremse den ;) Bør sette på cone filter, effektanlegg og nye spreke plugger og bremse igjen da ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by ZombiE hehe... Tøfft :D Håper ikke du betalte for og bremse den ;) Bør sette på cone filter, effektanlegg og nye spreke plugger og bremse igjen da ;) Kommer nok ikke til å koste den dritt på den bilen, kansje nye vinter dekk men det er alt.. er jo ett vrak.. Betaler nok ikke noe for bremsingen da jeg gjør det på jobben, tok vectraen en dag jeg kjedet meg.. :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 eneste æ lurte på var og kvitte mæ med katten og se om det ble mere effekt.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Er det mulig å få se moment- og effektkurvene? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 skal se om jeg ikke får noen til scanne den til meg, tok ikke utskrift av alle kurvene men har på hk.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 hvor mye koster en slik bremsing sånn ca.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 trur vi tar 800 for å bremse en bil.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg