SilweR Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hei. jeg skal montere en dumpventil på en volvo 240turbo, men lurer litt på hvordan jeg bør sette den på og hvor den eksakt skal monteres? har foresten solgt min primera SRI fikk 80lapper for den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 SELGE EN PRIMERA Å BEGYNNE Å BRUKE EN GAMMEL 240 !!!! NU VA DU SMART.. NU VA DU VÆLDI SMART :( :( :( Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Primera.GT SELGE EN PRIMERA Å BEGYNNE Å BRUKE EN GAMMEL 240 !!!! NU VA DU SMART.. NU VA DU VÆLDI SMART :( :( :( Hold deg til topic du. Men Silwer, prøv søkefunksjonen her, så skal du nok se at du finner svar på det du leter etter. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Men Silwer da! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hehe, det blir en ny primera når jeg er ferdig med skolegangen.. hadde ikke råd å ha lånet da, og dessuten har jeg ikke kjøpt den jeg FiKK volvoen:) blir gøy med turbo, og rwd til vintern, men slapp av, jeg kommer fortsatt til å være her på forumet, og det blir ny nissan:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 ok da er du unskyldt :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg