Gå til innhold

Stjålet RS200, Evo og CBR 1000?

Ranger emnet


Bear

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Syrre

Jævlig bra at det guardsystems greiene funker såpass bra!

Dette høres ut som de folka som bøffa gamlebilen min!

PIKKTRYNER!!!!

Det som sjokkerer meg er at myndighetene VURDERER OM det skal tas ut tiltale mot de??!!??

Hvordan kan de i det hele tatt vurdere det?

FITTELAND!!!!

 

Fordi at de kanskje må ha beviser som holder i en rettsak???

At bilen står i en garasje du disponerer er faktisk ikke nok.....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG BEGYNNER Å BLI SÅNN PASSE DRITT LEI AV SPEKULASJONENE TIL ALLE PÅ FORUMET HER NÅ, DERE SITTER HER Å PRATER (SKRIVER) BARE PISS.

 

JEG ER EIER AV DEN RS 200`EN, OG HVIS POLITIET MENER JEG HAR NOE MED EVO`EN Å GJØRE, SYNTES JEG DET ER VELDIG RART AT DE IKKE TAR DETTE OPP MED MEG. DET HAR DE IKKE GJORT, OG DET KOMMER DE SANNSYNLIGVIS IKKE TIL Å GJØRE HELLER.

 

JEG SYNTES ALLE SPEKULANTER SKAL SPEKULERE ET ANNET STED, OG HELLER BRUKE FORUMET TIL HVA DET ER MENT TIL.....NEMLIG Å DYRKE SIN BILINTERESSE, IKKE HENGE UT FOLK MAN IKKE VET NOE OM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som 90% av de som er på dette forumet ikke har noe annet å gjøre enn å prate om andre og andres prosjekter.

 

Når slike ting som dette dukker opp begynner folk å fantasere i det villeste og henger ut folk uten å ha dekning for noe som helst.

 

Det er ødeleggende for vedkommede, selv om det kanskje ikke har skjedd noe spesielt som folk her antyder eller får meninger om...

 

Administrator / moderator, syns du/dere skal stenge denne tråden jeg!

 

Og nei, jeg har ikke noe med denne saken å gjøre og kjenner heller ikke til noe av det som er blitt nevnt, for det har faen ikke noe med meg å gjøre!

1966 - Chevelle SS 396

1970 - Lincoln Continental Mark III

1979 - Volvo 242 TIC by V.S Motor

1992 - BMW M5 Touring

webmaster @ http://www.vsmotor.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår