ehrnst Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 en blå supra med en svær vinge i carbon skal være observert bakpå en bergnings bil, på strekningen hamar-oslo et sted.... trolig er det denne da, med mindre det er fler? noen som har hørt noe? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 en grønn rekord blir titt og ofte observert på biltralle i hamarområdet.. DEN kan jeg gi deg info om :D :D :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 forskjell på biltralle med din bil da og en vraka supra på en bergningsbil;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Mercedes extreme fra malvik sto parkert så alene på en bussholdeplass på gamle e6 i malvik i dag morges også så jeg, noe som er kjørt i stykker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Kanskje det ikke er skilter på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by ehrnst en blå supra med en svær vinge i carbon skal være observert bakpå en bergnings bil, på strekningen hamar-oslo et sted.... trolig er det denne da, med mindre det er fler? noen som har hørt noe? Dette er såvidt meg bekjent den eneste blå mkIV'en i Norge med såpass svær vinge på....finnes foresten to andre blå mkIV'er i Norge i tillegg til denne... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by ehrnst forskjell på biltralle med din bil da og en vraka supra på en bergningsbil;) Vrak?!! :eek: @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Lukter delebil av detta eller? :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 så en blå lada me en JÆVLA sponvinge bakpå naf bilen i dag, sikker en som driver med ombygging av biler, EXtreme garasje..... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by Hans Lukter delebil av detta eller? :D Hehehe...lol.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by Hans Lukter delebil av detta eller? :D Nope...er nok ikke det som er tanken nei... :) Det er bare det at vi (TS-OGN) har ett register over mkIV Supras...som jeg gjerne vil holde oppdatert :) ...og jeg håper derfor at jeg slipper å stryke enda en av lista...pga kondemnering.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg