Gå til innhold

bmw325ix: bmw 325 ix - prosjekt

Ranger emnet


bmw325ix

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle begynne så smått igjenn.. har ikke gjort så mye siden sist. bilen har stått godt ute i gården.. blir litt lei av og se på an.. hehe var i garasjen og rota fram noen deler.. skal begynne litt forsiktig varme opp før jeg begynner på rustsveising.. noen bilder av det som dukket opp i garasjen..

 

simons1.jpg[/img]

momo1.jpg[/img]

laserpotte1.jpg[/img]

jamex1.jpg[/img]

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei!

ekosrøra er 2 1/2" men jeg er ikke helt enig med meg selv hva jeg skal gjøre.. tenkte jeg skulle lage anlegget om til et enrørs system fra grenrøret.. tenkte da og bruke 2x2" på greinrøret og en y til 2 1/2" finner ikke potter med doble rør.. tenketenke noen forslag:)?

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt..... :)

 

Hva heter det rattet å hvor fikk du kjøpt det? pris?

 

Er ikke det samme rattet som Bmwpower.no her på forumet har i sin 325 turbo...??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kan ikke se det har hvert gjort noe med bilen.. angående skjøting eller bytting av dempertårn.. hvist et er tilfelle.. da har jeg et papirproblem:( har ikke en dritt på en eventuell skjøting... må sjekke dette ut i morra.. takker for tipset..

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellen på dempertårna på 2wd og 4wd da?

Har ikke funnet noe forskjell på dempertårn jeg heller... i utgangspunktet så skulle jo karroseriene være helt like.. har hvertfall ikke funnet noe forskjell på ixen enda:) puster litt lettere nå:)

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt..... :)

 

Hva heter det rattet å hvor fikk du kjøpt det? pris?

 

Er ikke det samme rattet som Bmwpower.no her på forumet har i sin 325 turbo...??

 

Rattet heter momo "racing line" fikk det med bilen.. har desverre ikke pris på det..

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en 325Ix så står støtdemper tårnene ganske så rett opp og ned,(lodd).

På en vanlig E30 ligger tårnene litt bakover.

Dvs. at demperene står rettere på en IX i forhold på en Vanlig E30.

Jeg var inne på å flytte IX delene mine på en norsk E30, men da hadde jeg minst måtte flytte over tårnene.

Vet om noe som har gjort dette å dem har flyttet over fronten av en IX på en vanlig E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en 325Ix så står støtdemper tårnene ganske så rett opp og ned,(lodd).

På en vanlig E30 ligger tårnene litt bakover.

Dvs. at demperene står rettere på en IX i forhold på en Vanlig E30.

Jeg var inne på å flytte IX delene mine på en norsk E30, men da hadde jeg minst måtte flytte over tårnene.

Vet om noe som har gjort dette å dem har flyttet over fronten av en IX på en vanlig E30.

 

med det samme; noen som vet hva kassa som sitter på iX heter?

regner med at det er samme på e30 og e34?

 

er det noe getrag greier med påbygg?

løst clutchhus?

 

 

Christian

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle begynne så smått igjenn.. har ikke gjort så mye siden sist. bilen har stått godt ute i gården.. blir litt lei av og se på an.. hehe var i garasjen og rota fram noen deler.. skal begynne litt forsiktig varme opp før jeg begynner på rustsveising.. noen bilder av det som dukket opp i garasjen..

 

 

sånn garasje vil jeg og ha, der ting plutselig bare dukker opp:)

 

notin

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår