Elanzer Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 blir nye foringer på hele bilen nå :) nye polyurutane(eller hvordan det staves) motorfester (stive som FAEN :P) får se hva kontakten min finner av foringer til understellet også :) tipper nok det blir poly der også ^_^ kommer til å bli gocart som det holder :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 stabstaget har kommet!!! :D kommer bilder senere når vi "prøver" det på bilen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Imponerende mye jobb du legger i bilen din, bra jobb gjør du også. Godt å se det er fler som syns det er mere morro med noe annet en en BMW full av plast. Kommer jo til å være bedre en ny før du er ferdig med den jo, håper du ikke vraker den så fort du får den på veien da. Hadde vært LITT bortkastet jobb kansje? damndamn Stikker nok innom senere å kikker å. Å om du syns din var rusten, så bare ver glad du ikke skal ta det prosjektet jeg er i gang med.. Fiat 131 Racing. DEN er rusten den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 joda, i dag fikk vi faen meg ut gamle forgasser motoren B) motorfestebranketten måtte bort på denne siden for å få ut motoren... motoren på veg ut :P gjekk desverre tomt for strøm nå... :o skal ta mer bilder i morgen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hva betalte du for stabstage? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Lenge siden jeg har sett noen som har gjort så mye med en slik bil...blir nok stilig det dær! lykke til :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 1000kr fra nederland inkludert frakt osv :) er desverre ikke mer igjen av dem... dette er spesial laget til FE3 motoren da det som selges normalt i usa tar i innsuget til den... mens dette går rundt insuget ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hvordan blokk er dette? 12valve? Lignet veldig på min iaffal... Har tenkt på sånn styvestag også, forran og bak hadde vært det jeg hadde trengt. Også tenke jeg kanskje jeg kan få noen til og sveise det til meg, holder til sånn sveise service på industri området her i Ski nemlig.. Lurer på om de i godt sammarbeid med meg greier å få til dette riktig.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 den som ble heist ut er en 2.0 12v forgasser... :) skal ha bak også med tiden, men blir ikke enda... skal først komme en del lenger :) er mye annet som skal gjøres først :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Høres bra ut det cheers Tror du det fungerer og lage selv? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 joda... rekner med det :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kommmer ikke å bli lett men:) sender deg en pm om dette jeg... babyhmm? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 vel... var nede i dag og fikk gjort litt :) fikk fugt en god del :) slik var det når eg starta i dag :) (show med stabstaget :D) fikk tatt alt rustet i det ommrådet... har sprayet fult med rødgrunning inni her også, men ser eg ikke har tatt bilder av det etterpå :) hjulbuen er klar til å sveise på nå, må bare sveise på en liten plate nederst... (rusthull) så blir det så bra så :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Var ute i dag og mekket litt på fangeren :P sto og tenkte på forskjelige muligheter, om eg sko fjerne den gamle nedre delen og sette på 90 fangeren... men når eg sto og kafte litt så fekk eg en litt tøff tanke :P hva med å bruke 90 fangeren som lippe ? joda, det funka som kuk i kari :D hehe går ann å skru den av viss det trengs (vinter og slikt) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 :omfg Neinei, få det vekk! BLir nå mye finere uten!!!!! alacocaina Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg