eonVR6 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Halve bilen er jo rust.Er dette forsvarlig? OH NO mister æ har ulovelige fjære:P hehe sombrero Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 tja... halve bilen VAR kansje rusta.. men er ikke det nå lenger sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 these nig**rs are tripping Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 har fulgt med prosjektet på mopedporatalen :) er og blir rått Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 vel... i dag hadde eg hatt badlooken min hjemme... men, når vi skulle til å kappe den til så hadde faen meg vaskehjelpa hevet den! OMFG! så nå har eg laget ny ;) og den er jo seff flotere :D kamera var tomt for batteri :( står på lading nå... bilder kommer senere :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 er ferdig med ny badlook i papp ;) har laget et lite luftintakk også nå, så nå er mysteriumet om hvordan panseret skal åpnes borte også :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 er ferdig med ny badlook i papp ;) har laget et lite luftintakk også nå, så nå er mysteriumet om hvordan panseret skal åpnes borte også :D Planen er å få tak i en front med større luftinntak en den originale ikke sant? Fjerner mye av kjølinga til radiatoren på den måten.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ja veit, det kommer full pakfeifer kit på den :) så da får den litt mer luft :) kansje montere en olje kjøler også ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Veldig bra prosjekt. Vekker gamle minner dette her ja. Forrige bilen min var orså en GD 2.0 12V '88. Hvit men sedan. Denne hadde jeg i 6 år. Gjorde på langt nær så mye som du har gjort med din. Men måtte flire når jeg så at du har lakka akkurat samme dashborddetaljer som jeg gjorde for 6 år siden. Bare jeg fikk lakka dem røde. Så ble jeg lei av fargen og lakka dem sølv. Piffa opp ganske bra det kjedelige blå interiøret. Stå på videre. Håper jeg får se bilen live når du er ferdig med den. Du skal vel ha litt mere anleggsnop etter hvert. Da vet du hvor du skal handle det (signaturen min). :) Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 skal ikke se bort i fra eg svinger innom der nei... er jo bare rett borti hogget fra arbeid sååå sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 damn, ble skikkelig fett med badlook! :wave kanskje lage slik på min og? :rolleyes: Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Veldig bra prosjekt. Vekker gamle minner dette her ja. Forrige bilen min var orså en GD 2.0 12V '88. Hvit men sedan. Denne hadde jeg i 6 år. Gjorde på langt nær så mye som du har gjort med din. Men måtte flire når jeg så at du har lakka akkurat samme dashborddetaljer som jeg gjorde for 6 år siden. Bare jeg fikk lakka dem røde. Så ble jeg lei av fargen og lakka dem sølv. Piffa opp ganske bra det kjedelige blå interiøret. Stå på videre. Håper jeg får se bilen live når du er ferdig med den. Du skal vel ha litt mere anleggsnop etter hvert. Da vet du hvor du skal handle det (signaturen min). :) fydaaaaa!!! hehe, kjedelig med vaskehjelper gitt... klarer ikke å holde fingra unna fatet gett.... nå er alt bra folkens, snart er bilen ferdig :D hehe.!!! gogogo!! :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 snart og snart du doh er enda en god del sveising igjen... (det som tar tid, broderen er ikke den kjappeste akurat... men når han først kommer i gang sååå) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 fydaaaaa!!! hehe, kjedelig med vaskehjelper gitt... klarer ikke å holde fingra unna fatet gett.... nå er alt bra folkens, snart er bilen ferdig :D hehe.!!! gogogo!! :rolleyes: :wonder :confused: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 :wonder :confused: * chicken * Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg