Elanzer Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 vel... speedman jobber "deltid" på eit lager... jobber hele tiden, men når det er lite å gjøre får han fri... og nå i det siste har det være lite å gjøre.. så han har hatt en god del fri.. også i dag :) og mens eg var på arbeid så fikk han av hele hjulhuset på venstre side... og ENDA mer rust kom frem... dette blir også skjært bort og sveist i nytt stål... slått ut nedre flensen... uten fra og inn... og helt av... som dere ser så er det litt rust under der :S Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 huff å huff... dalal bil, men den blir jo dulla med å da så :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hø ? vel... siden bilen skal være ferdig til cartease blir en del "mods" utsett til etter treffet... blandt annet panser forlengeren... får ikke tid til den... er noen små ting til... men har sikkert aldri skrevet om dem her så da trenger eg ikke nevne dem nå heller ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Vil ikke være kjip eller noe, det er utmerket arbeid du har gjort på børsa, men de pengene du har putta i den dunken der kunne du jo pokker i meg kjøpt en ny ferrari for! Kanskje ikke ny, men du kunne ihvertfall fått noe nyere, mindre rustent, og mer "spennende"? Men smaken er som baken.. God jobb uansett.. Keep it up Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 noen brenner for en e30 f.eks... andre brenner for mazda sombrero og har ikke brukt mer enn 15 tusen på stuff... + selve bilen 10 tusen... 25 tusen... ikke akurat så veldigt mye etter min mening... skal ha bilen MANGE år... så hvorfor ikke gjøre alt arbeidet 110% første gangen ? så slipper eg masse drit opp gjennom åra sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Vil ikke være kjip eller noe, det er utmerket arbeid du har gjort på børsa, men de pengene du har putta i den dunken der kunne du jo pokker i meg kjøpt en ny ferrari for! Kanskje ikke ny, men du kunne ihvertfall fått noe nyere, mindre rustent, og mer "spennende"? Men smaken er som baken.. God jobb uansett.. Keep it up Kjapt spm, hvorfor "E-30-Erlend"? Etter signaturen din å bedømme har du aldri hatt en E30, men en del andre "spennende" biler.. hehe.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvordan går det med instrument panelet ditt? Da tenker jeg på speedometer, turteller, tank måler og temperaturmåler. Blir det hvitt eller originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hehe, good one andtho.. hadde lenge kanon-lyst på E-30, men jeg fant ingen i rett stand til rett pris før jeg mista lappen. Og de andre bilene jeg har hatt, de har jeg fått superbillig, så jeg har ikke fått muligheten. Men det blir en E-30 etter hvert. Tro mine ord.. Back to topic, jeg er helt enig at man kan gjøre det 110%, det er kjempe bra attitude! Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 vel... ble ikke noe delebil på meg... snakte nettop med han som selger den... den sto parkert ved vegen også hadde en sementlastebil krasja med den i normal hastighet... så bilen var skikkeleg kondemnert!! FAEN!!! Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 vel... siden det ikke blir noe delebil har eg jo _litt_ penger til overs B) så da henta eg bare rattet mitt med en gang :P skal eg ha på gummi dekselet eller uten ? med uten for øyeblikket vender eg styggeligt over på uten deksel B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 IKKe deksel;) er mer racing prega da! BTW: fin bil Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hai ska du ha bodykit på ann??? æg bur ao på varhaug... på en gard så hette fidjane. Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 body kitt kommer ja :) fra varhaug ja ? fidjane hmmm kjenner ikke til den garden nei... hvor ligger den ? håland ? nordvarhaug ? vel... da var rattet montert :D var eit lite helvete å få av det gamle! men men... nå er det hvertfall på :) bilder kommer når batteriene er ladet igjen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hvis du kjøre opp øve i frå dæg mæ dæ krysse ner mot stasjonen så kjøre du bara rett fram øve ai bru. den fyste garden du ser æ dæ. kjenne du enn så hette crispin ?? å litlebroren hans hette cormac elle kalle sæg dæ? på irc? han æ ao medlem hær. Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 jada... snakker hele tiden med crispin... lille broren ? :o han er jo sånn... 13 eller noe ? sikker du ikke tenker på storebroren ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg