raggar-kungen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 når får vi se godbilen i aksjon da? skal du på gatebil? Siter 1995 volvo 940LT HGV 1990 volvo 240 Turbo (prosjekt) 1994? ford sierra stubben edition [x] 1994 mod ford scorpio [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Bilder !!! :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 skal ikke på gatebil nå hvertfall, kansje i september :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 er verdt å reise til gatebil hvis denne her kommer...! men hvordan går det med lakkering?? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 vel.. da var bilen på arbeid :D fått bilen på tralla og venta på sjåfør :) der var jeepen på plass, og vi tar avgårde :D vi stoppet en gang for å sjekke stropene... alt sto fint til så vi tok et par bilder :) endeleg framme på arbeid med den... men tomt for strøm på mobilen såå kommer mer bilder i morgen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 syns bakfangarn såg litt rar ut på skrå fra sia.. gikk så skrått ned.. men bi sekkert beira når du får den lakka.. rett fra sia såg det bra ut. kan vær bære fargeforskjellan no som jør det.. bi steike bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kor kor æ bildene da mann??? trodde det var bilder av lakkert bil jeg nå... MÅ JO BARE BLI BRA UANSETT DENNE BILEN HER ETTER LAKK!!! happyhappy Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kor kor æ bildene da mann??? trodde det var bilder av lakkert bil jeg nå...MÅ JO BARE BLI BRA UANSETT DENNE BILEN HER ETTER LAKK!!! happyhappy Lakkert bil? Er ikke mer en 6 timer siden han leverte den på lakkverksted.. Skal bli morro å se resultatet.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 mmm.. *gledesætilbilda* :D har fult me på dette prosjektet lenge! .. blir nokk veldig bra når det er færdig.. :) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Gleder meg nok. den er nok ferdig i løpet av uken kansje. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hmmmm.... Dette blir spennende. Denne fargen er jo utrolig rå da, så dette må nok bli bra.:) Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 tja... blir nok ikke lakkert før om tja... tror ikke den er lakkert neste helg hvertfall... eg jobber på den etterarbeidstid og i pauser osv.. så får ikke så alt for god tid til den ;) også er sjefen et rauhål i tilleg... så eg får ikke jobbe med den alene på kvelden :( må ha med meg en annen lakkerer :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 syns bakfangarn såg litt rar ut på skrå fra sia.. gikk så skrått ned.. men bi sekkert beira når du får den lakka.. rett fra sia såg det bra ut. kan vær bære fargeforskjellan no som jør det.. bi steike bra Jeg synes det ser bra ut jeg! Får ei stram rumpe! Det liker vi :D BTW: Det hadde vært grisefett med helt orange blinklys framme på den bilen der asså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 har faktiskt tenkt på det eg også axxept... og mener eg har et extra sett med blinklys så kan jo bare tone 2 av dem oransje for å se hvordan det blir... men tar det etter eg har fått den hjem osv ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 vel.. fikk jobbet et par timer i dag også før porten ble stengt :roll: ikke så mye synligt men... så godt som ferdig å sparkle bakluka (ikke "skiltplata" trenger et par KG med glassfiber eller noe den) og begynt på bakfangeren (begynte litt på den etter de 2 bildene) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg