stigare Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Jeg skal selge A4`n min nå. Vannpumpe blir byttet på den i helga så bilen er i skrivende stund stående. Selges meget rimelig med noen ting som må fikses. 1.8 20v ca 160000km Ta kontakt på PM for mer info :) (http://www.myaudi.tk for mer bilder og info) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hvorfor selge? Noe i sikte? Utrolig clean og strøken bil! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Cozzie Hvorfor selge? Noe i sikte? Utrolig clean og strøken bil! Selger pga jeg skal ha en billigere bil og kjøpe meg båt. Kommer helt sikkert til å angre veldig men... Har en bil for hånden som er billigere så bilen må bort fort. :) Derfor selges den rimelig også (syns jeg.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hva har du tenkt deg for den? hva er det som må repareres/fikses? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Denne bilen rå ! enda råere i virkeligheten ! og vekker jævli mye oppsikt ! Den som kjøper denne vil aldri angre ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by oorzako hva har du tenkt deg for den? hva er det som må repareres/fikses? Slik den står nå så må dette fikses: - Foringer bør byttes bak - Airbag lampe lyser - ABS lampe lyser - Klima anlegg (Et rør må byttes. Lav bil + umerket fartsdump :() Med disse feilene så selges bilen for 125k. Hvis jeg skal fikse alt så selges den ikke under 140k. Det som er av rep på bilen kommer langt under 20k som jeg trekker av om jeg selger den slik den står. Jeg syns det er altfor billig men bilen må fort bort. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Spre det gode budskap! Må jo være noen der ute som vil ha en fin billig audi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Da er vannpumpe byttet og bilen går som den skal igjen. Kom igjen! løp og kjøp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Har meget lyst på en a4 eller a6 men hadde tenkt meg Quattro :rolleyes: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by krt_ Har meget lyst på en a4 eller a6 men hadde tenkt meg Quattro :rolleyes: Du kan jo bare bygge om.. :rolleyes: Har klart meg fintfint uten quattro jeg. :D Har vel ønsket meg det mange ganger men.. har lite behov for det egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 pen bil ja.. solgt eller ? følger alt med, som står på hjemmesia di ? tenker stereo og såntno. du har titals bilder av bilen utvendig, og ingen av innsia/interiør ? why is that ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 tror utsiden snakker for seg selv :D Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Bilen er ikke solgt enda. Har ikke tatt noen bilder innvendig men kan selvsagt ta noen. Interiøret er helt originalt og har liksom ikke vært det jeg har tatt mest bilder av :) Alt følger med bortsett fra cd spiller som er tatt ut. Kan få med forsterker og 12" sub. hvis ønskelig. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=548836 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 fortsatt ikke solgt. Prisen kan justeres litt ... Mange som ringer og er intr men det stopper der... kom igjen.. Pen bil til en billig penge. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 :cool: JADDA.... noen som har lyst på BILLIG audi a4? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg