BillaBoo Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har fått tak på en "helt" strøken Alfa Romeo 33 92` QV som jeg tenker å skaffe meg. Men Eneste problemet er det er dårlig synkronisering på 2 giret. Er det noe som kan fikses "lett"? eller snakker vi skifte av girkasse? :) Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosfet Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hei! Dette er en veldig morsom bil! Har hatt en tidligere 33 (serie 1), med dårlig synk på 2. giret.. Går helt greit an å kjøre med, hvis man dobbel-clutcher og mellomgasser (blir en vane etterhvert!).. Men hvis du vil vite mer om bilen, girkassa eller andre ting, anbefaler jeg deg å ta deg en tur innom den norske alfa-klubben: Klubb Alfa Romeo Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Er snakk om girkasse-overhaling, men funker detr med dobbeltkløtsjing så go for it. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hey! er ikke det enkleste og fikse, men du må opp med girkasse og skifte synkroniseringsring! ikke nødvendig og skifte girkasse =) kjørt den litt hardt på 1./2. giret? :P mvh peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg