mistercartman Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har problemer med motoren på en Peugeot 309. Motoer er en 1,6 liter, og problemet er at det ryker noe inni helvete når motoren går. Og om jeg ikke holder turtallet over 4000rpm, så dør motoren. Høres ut som den kveles av et eller annet. Er jo kjørbar om jeg gir bånn pinne, og bare justerer med clutchen, men dette er da ikke noen drømmesituasjon :) Spørs om jeg ikke ordner meg et videokamera og har det litt gøy, om ikke jeg får noen gode tips. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Svart, hvit eller blå røyk? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Tja, Mest hvit. Lukter kanskje litt olje. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Toppakning! (eller sprekk i blokk/topp) Vann i eksosen, lager hvit røyk (og dårlig forbrenning ;)) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Verkstedet mente gåen topp eller noe sånt, og kanskje noe sylindertull. Tror bare jeg har det litt gøy med den og kjører den til huggern :) Kan jo evt. fjerne alt kjølevann, så det ikke lekker inn og kveler motoren..... eller hva :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Øyvind.H Kan jo evt. fjerne alt kjølevann, så det ikke lekker inn og kveler motoren..... eller hva :) seff! Den hvite røyken formerer og transformerer seg til blå røyk.. :D Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 en gang peugeot, aldri mer peugeot..... herregud, gamle peugeotter er jo bare herk, våres kunne klare bakka til hytta uten at motoren kokte over.. og 22k i utbedring før EU sier jo sitt:D Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg