sebbe Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har en Golf GTI 1 m Golf GTI II motor.Den starter fint når den er kald. Men vil ikke starte når den er varm. Noen forslag til hva det kan være???:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Aner ikke om det er forgasser eller innsprut,men er det forgasser,får den nok alt for mye bensin... utslitt flottørnål i forgasseren,tenker jeg. Er det sprut,kanskje choke-funksjonen krangler... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbe Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 GTI er vel insprut.... Er det noen form for chok funskjon, og hva kan man gjøre forå finne ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hvis det høres ut som om det ikke skulle vært noe strøm igjen så vil jeg gjette på startmotoren! slik var ihverfall min Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 er kanskje no problem med kaldstartsystemet slik at dette slår seg på uansett om motoren er kald eller varm. Da vil det bli for mye bensin.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbe Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Motoren snurrer som bare det når jeg skal starte den.Men den vil ikke starte. Må trille den i gang enten i en bakke eller v hjelp av startmotoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Er problemet at du kinne til du ser mannen med ljåen uten at den starter? Isåfall er dette ett vanlig problem og kan ha med flere ting å gjør... bl.a. - Kaldstartsdysa som pøser på med bensin selv ved varm motor - Ei lekk dyse som også fører til for mye bensin - Fordeler som trenger rens eller bytte Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbe Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Takker så mye. Skal prøve disse tingene i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hjalp visst det:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 starteren som begynner og bli nokså slitt kanskje? min var vanskelig og starte når motoren var varm... men ble bare hengende etter 1 min på starten ca.. men startmotoren tok kvelden fort.. bytta den i forgårs.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg