Jonte Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by G60Turbo har det ganske moro me sånne bmw´er nå og jg (med andre bilen!) det står sånn M merke på de har jg lagt merke til, men det står vel jo snart på alle beemere :D M-merket trenger ikke bety at det er en M3,M5 etc.. Kan bety at den har M-understell, etc.. Noe som er M.. fra bmw.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by Jonte M-merket trenger ikke bety at det er en M3,M5 etc.. Kan bety at den har M-understell, etc.. Noe som er M.. fra bmw.. Uansett rått å dra fra noen som kjører "pappas bil", og som prikken over i'n så er d ingen ting som er bedre enn å dra fra en "wannabe gangster"pakkis med sin Styla BMW "uten" motor. Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by Jonte M-merket trenger ikke bety at det er en M3,M5 etc.. Kan bety at den har M-understell, etc.. Noe som er M.. fra bmw.. Er det virkelig sant!?!?!?!?!?!?!? wtf? Trodde alle var ekte jeg, gud så domm og naiv jeg har vært.... Her har jg gått rundt i god tro og ment at nesten alle bmwer på oslo´s geografisk østre del har vært ekte M serier.... Og så er det ikke det allikevel....... Nå håper jrg virklig du ikke tuller med oss Jonte, for da kan det hende vi ikke svinger unna det utpulte reinsdyret ditt neste gang....:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Den er fra Larvik jo.:D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by G60Turbo Her kommer noen bilder av gromkjerra!!!! "I belive in miracles.." hehe :D blir sikkert flott dette!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Det som er fint og meningen med en hobby er jo at man skal bruke "litt" tid på det... :) Og penger da... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Finn en sånn golf til meg å da.sånn at jeg har noe å holde på m mens den andre hobbien min dro 3mnd til sør-amerika. :) Sikkert grei bil å lære seg litt småfix på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg