Christian Bigton Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Da blir igrunn spm´et hva man har råd til da! Enten kjøpe hauevis av g60/16v kasser eller kjøpe sintediff me engang! Noen som vet noe om utvekslinga på 16v imot g60? Mest aks er viktig! toppfart er ganske uviktig! Er vel ikke så lurt å ha 250km/t på golf 1! Eller va sir du ottar? har du prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Har ikkje prøvd 250 nei, med cw på 0,46 skal ein ta i litt for å få det til. Utvekslinga i 16v er lågare enn g60. Veit i kkje slike fine tal som 3.56 hit og2.14 dit, men 16v kasse har 3000 o/min i 100km, g60 har 2700 o/min. Slik ca. da.... Trøbbelet med 16v, ller alle stag kassene er plass til downpipe på 8v turbo. Med gti kasse fekk eg på ein firkanta boks utafor eksoshuset og eitt 2,5" rør rett ned. Med vaierkasse fekk eg på 3" uten trøbbel, plass til større og. De blr enklere med ATP eksosmanifold og ex. wastegate da den plasserer vifta høgt opp og langt bak, ex. wg. kan ein plasser kor ein vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Her kommer noen bilder av gromkjerra!!!! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 rust.... får kjøpe litt stålplast....:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 3 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 4 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 5 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Åj faen. Hvor mye fikk du for å ta i mot den der? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Det er noe av det værste jeg har sett!! :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Ille... Skulle nesten tro at den har liggi på bunn av oslo fjorden noen mnd.... Har noen timer med arbeid for å fjærne rusta der.... Kos deg :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Originally posted by HiiP Ille... Skulle nesten tro at den har liggi på bunn av oslo fjorden noen mnd.... Har noen timer med arbeid for å fjærne rusta der.... Kos deg :) Hmmm, burde skaffe seg en no' penere enn den hau'n der ass.. Den der tilhører hoggern etter min mening men :op Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Ikke mobb goffen min a! :( Jeg fikk kr 4,50.- for å ta me meg bilen (tomflasker under setet) men den ser kanskje ikke så fresh ut da.... hehe.... tar ikke lang tid å FJERNE rust..... tar mer tid å sveise inn. fint me rust, det letter bilen for noen kg... eu godkjente bilen her for kompisen min for 2 år siden, da brukte jeg teip,papp,sperkel og strax interiørmaling halvblank. fikk en 1er feil på skiltlys bak, men det rettet jeg med et elegant spark i bakluka... :) men det kan bli en fin og billi raserbil da, kan jo hende at det detter nedi en turbomaskin om jg får lurt den gjennom eu i februar....... ;) 200hk på 800kg....... :D:D:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Det der kan jo blir rå kult!! Ikke gjøre en dritt utvendig, la den se så shabby ut den bare vil. Så kommer det noen 'lånt pappa sin bmw 318 og har med masse fjortis jenter i baksete' så kan du ha den veeeldig morsomt :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Bygg den G60Turbo.. Kanskje jeg kjøper den av deg etterhvert :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by Eibach Det der kan jo blir rå kult!! Ikke gjøre en dritt utvendig, la den se så shabby ut den bare vil. Så kommer det noen 'lånt pappa sin bmw 318 og har med masse fjortis jenter i baksete' så kan du ha den veeeldig morsomt :) mulig jeg finner no gammel maling jg kan mjuke opp og kline på, så ser det litt bedre ut på eu.... har det ganske moro me sånne bmw´er nå og jg (med andre bilen!) det står sånn M merke på de har jg lagt merke til, men det står vel jo snart på alle beemere :D 200hk/800kg er god for 0-100 på under 6 sek. det med godt grep Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg